Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i sannsynlighet og statistikk der vi går gjennom pensum i både sannsynlighet og statistikk. Undervisningen blir i en til en /små grupper. NB! Beste opplæring og eksamensgaranti.
Vi tilbyr mattekurs på alle nivåer der vi går gjennom pensum i både derivasjon, integrasjon og differensiallikning. Kurset passer for studenter som går på høgskole og universitet. Vi har veldig bra undervisningsopplegget og mye teknikk. Vi kan skreddersydd til ditt nivå.
Vi tilbyr kurs i mikroøkonomi der vi går gjennom pensum i både matte repetisjon og går til mikroøkonomi. Mikroøkonomi tar opp sentrale begrep i samfunnsøkonomien og snakker om behov, konsumgoder og ressurser. Du får 1 time gratis undervisning før du velger oss.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som salgsmedarbeider. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering for serviceyrker. De fleste serviceyrker har et stadig økende behov for å håndtere krevende situasjoner som oppstår på jobben. Løvstadmetoden Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)™ er ledende innen konflikthåndtering for serviceyrker.
Vi tilbyr kurstilbud for serviceyrker: P*MV Service. Dette kurskonseptet, P*MV Service, er tilpasset eksempelvis transportsektoren for tog, taxi, fly, båt, buss, og videre skreddersys dette de enkelte yrker og lokale behov.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg for bedrifter. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende avtalerett. Hver eneste dag oppstår det uenigheter og konflikter i næringslivet i forbindelse med avtaleinngåelser, som fører til at bedrifter ikke får avtalt betaling for tjenester eller varer som de yter til sine kunder.
Hva beskriver en dyktig leder? Det finnes flere hundre teorier, men ingen av de gir gode nok råd om hva som er essensen i ledelse. Ingenting er tilfeldig – har du ikke motiverte medarbeidere så er det en årsak til det.
Vi tilbyr idrettscoaching. Har du et ønske om å bli bedre eller best? Har du prestert én gang er det fullt mulig å få det til igjen. Det er rett og slett noen naturlover som er ubestridte: det er dine tanker og ikke mangelen på ressurser som hindrer gjentagelse av din suksess.
Vi tilbyr digitalt kurs om B2B-salg for erfarne selgere. Dette kurset i B2B-salg er for erfarne selgere som jobber med komplekse salgsprosesser over lengre tid. Her lærer du verdens mest anerkjente og velprøvde salgsmetodikker og -teknikker.
Vi tilbyr digitalt kurs om forbrukeratferd - hvordan tar vi kjøpsbeslutninger. Som moderne forbrukere kan vi som oftest velge og vrake mellom produkter, og derfor er markedsføring viktigere enn noen gang. Det finnes ingen snarveier til god markedsføring.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 1. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 2. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?
Vi tilbyr kurs i Google Ads - introduksjon og opplæring som digital undervisning. Dette kurset i Google Ads gir deg en grundig innføring i hvordan du setter opp kampanjer, søkeord og annonser. Du lærer også om nyttige funksjoner og innstillinger som det er viktig å bruke riktig.
Vi tilbyr digitalt kurs i Google Ads - det du må vite som daglig leder / styreleder. Dette kurset gir deg en innføring i Google Ads og hvordan det fungerer, slik at du som leder kan vurdere om og hvordan dere skal bruke Google Ads i markedsføringen.
Vi tilbyr kurs i Google Presentasjoner for viderekomne som digital undervisning. Kurset fokuserer på hvordan du kan samarbeide med andre i en og samme presentasjon, både internt og eksternt.
Vi tilbyr grunnkurs i digital markedsføring som digital undervisning. Dette kurset gir deg en innføring i hvordan du kan jobbe for å definere kunden din godt, finne rett metode for å komme i kontakt med kunden, og hvilke muligheter som bor i de forskjellige kanalene.
Vi tilbyr digitalt kurs om HubSpot: Deals og dealpipeline. Hva er egentlig deal og pipeline, og hvordan håndterer du dem i HubSpot? I dette kurset lærer du hvordan du oppretter deals i HubSpot, og når du bør opprette en deal i en salgspipeline.
Vi tilbyr digitalt kurs med introduksjon til HubSpot. I dette kurset får du en introduksjon til HubSpot, og en grundig innføring i det du trenger å vite for å forstå hvordan plattformen fungerer.
Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.
Vi tilbyr digitalt kurs om lobbying - hva er det, og hvordan lykkes med det. Lobbying er en viktig del av den demokratiske prosessen, og handler om hvordan du bør gå fram for å bli hørt og sikre gjennomslag for en konkret sak eller politiske rammevilkår som har betydning for deg og din virksomhet.
Vi tilbyr digitalt kurs om nettverksbygging som gir resultater. I dette kurset lærer du hvorfor det er avgjørende å bygge og utvikle nettverket ditt. Du lærer hvordan du bruker nettverket ditt til å komme i kontakt med (nesten) hvem som helst.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.
Vi tilbyr digital undervisning i forhandling og forhandlingsteknikk. Dette kurset gir deg konkrete verktøy du kan bruke i forberedelse og gjennomføring av forhandlinger, slik at du oppnår bedre resultater og større trygghet i forhandlerrollen.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk, digital undervisning. Dette er et kurs i forhandlingsteknikk for deg som er leverandør/selger eller innkjøper/kunde og skal gjennomføre forhandlinger for din bedrift.
Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.
Vi tilbyr kurs i stemmebruk – hvordan tale til ethvert publikum. Lær å bruke din naturlige stemme med stemmetrener Gry Sandland. Få frem ethvert budskap til ditt publikum på en overbevisende og engasjerende måte.
Vi tilbyr digitalt kurs i lag vakre presentasjoner med Google Presentasjoner. Ønsker du å lære deg hvordan du tar i bruk Google Presentasjoner på en god og hensiktsmessig måte? Da er dette kurset for deg! Det legges vekt på å lære de viktigste funksjonene i systemet og innarbeide gode rutiner.
Vi tilbyr kurs om Marketing Automation i HubSpot. Visste du at kommunikasjon kan automatiseres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot kan bidra til eksepsjonell kundeopplevelse.
Vi tilbyr kurs om nettsider på HubSpot CMS. Dette kurset lærer deg hvordan du lager nettsider med HubSpot CMS som plattform.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.
Vi tilbyr digitalt kurs om salgsverktøy i HubSpot - fra lead til deal. Har du allerede tatt vårt innføringskurs i HubSpot og vil lære enda mer? Eller er du kanskje bare nysgjerrig på hvordan du som jobber i salg kan få enda mer ut av HubSpot?
Slik blir du mye bedre i B2B-salg handler om kunnskaper og ferdigheter alle business-to-business-selgere burde ha. Deltakerne lærer seg de viktigste prinsippene, teknikkene og metodikkene som skal til for å kunne lykkes i komplekse salgsprosesser.
Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr digitalt kurs om verdibasert salg for B2B-selgere. Verdibasert salg for B2B-selgere er et kurs som egner seg for selgere som står i komplekse salgsprosesser hvor konkurransen er knallhard og behovet for å differensiere seg er stort.
Slutt å gjette hvorfor du vinner og taper salg! Få innsikt direkte fra kunden med metoder testet på 300+ Win/Loss-intervjuer. I dette kurset lærer du konkrete teknikker som sørger for at du vinner flere og taper færre salg.