Marketing Automation i HubSpot - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 10 leksjoner
Pris: fra 375

Vi tilbyr kurs om Marketing Automation i HubSpot. Visste du at kommunikasjon kan automatiseres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot kan bidra til eksepsjonell kundeopplevelse.



Innhold:
Visste du at kommunikasjon kan automatiseres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot kan bidra til eksepsjonell kundeopplevelse, ved å distribuere riktig informasjon til riktig tid til riktig målgruppe.

I dette kurset lærer du derfor om automatisering av markedsføring, også kalt workflows, i HubSpot. Alle team som jobber med kundeservice trenger digitale verktøy for at arbeidsdagen går rundt på en smidig måte.

Kunder har stadig høyere forventninger til hvordan de kan kommunisere med din merkevare. Det er ikke lenger nok med en generell e-post på nettsiden. Kundene forventer at det er skjemaer, chat, hjelp til selvhjelp og mye mer. Gjør det raskt og enkelt ved å automatisere din markedsføringsstrategi.

I dette kurset i HubSpot får du en gjennomgang av hvordan du best kan bruke dette markedsføringsverktøyet for å automatisere kundekontakt og internkommunikasjon. Når du er ferdig med dette kurset så vil du være klar for å gå live med workflows i HubSpot!

Kurset er et av flere Emilie Nøss Wangen holder om hvordan du best kan benytte deg av HubSpot. Her vil du også få en dypere forståelse av hvorfor marketing automation er et viktig verktøy for deg og din bedrift. Du vil lære å jobbe raskt og enkelt med å samle informasjon om dine kunder og hvordan kommunisere med dem. Du vil også lære å bygge marketing automation fra scratch eller som malstyring.

Dette lærer du:
• Viktigheten av marketing automation
• Komme i gang med workflows
• Sette kriterier og målsetniger for workflows
• Enrollment kriterier
• Sette opp e-poster i workflows
• IF/THEN Branch logikk - ulike retninger basert på actions
• Rotere leads til salgsteamet

Kursekspert: Emilie Nøss Wangen

Dette innebærer å få disse ulike avdelingene til å spille på lag, forene mål og strategier, og forankre dette i teknologi. Hun har med seg erfaring fra USA, Dubai og Irland, hvor hun har fått et internasjonalt perspektiv på hvordan noen av de beste og mest suksessfulle selskapene jobber med å bryte ned slike interne siloer.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om markedsføring - hvordan tiltrekke leads med innhold og Hubspot

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis