Slik blir du mye bedre i B2B-salg - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Nettbasert
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 21 leksjoner
Pris: fra 375

Slik blir du mye bedre i B2B-salg handler om kunnskaper og ferdigheter alle business-to-business-selgere burde ha. Deltakerne lærer seg de viktigste prinsippene, teknikkene og metodikkene som skal til for å kunne lykkes i komplekse salgsprosesser.



Innhold:
Slik blir du mye bedre i B2B-salg handler om kunnskaper og ferdigheter alle business-to-business-selgere burde ha.

Deltakerne lærer seg de viktigste prinsippene, teknikkene og metodikkene som skal til for å kunne lykkes i komplekse salgsprosesser.

I dette kurset lærer du hva de viktigste suksessfaktorene i salg er, og hvilke fallgruver som må unngås. Deltakerne lærer hvordan både salgsprosessen og salgsmøter skal struktureres for å oppnå større suksess enn før.

De lærer dessuten hvordan de skal booke møter, hvordan gjøre en skikkelig god kartlegging, hvordan presentere løsninger på en overbevisende måte, hvordan besvare innvendinger, og hvordan avslutte møter.

En rekke leksjoner fokuserer på språk og retorikk i salgssamtalene, mens andre leksjoner fokuserer på riktige arbeidsvaner, gode forberedelser og gode holdninger.

Kurset passer for B2B-løsningsselgere med noe erfaring. Kurset kan være en kritisk viktig oppfriskning for erfarne selgere, og representerer dessuten et kompetansemessig minstekrav for dem som senere vil ha avansert salgstrening.

Dette lærer du:
• Språklige ferdigheter dyktige selgere må beherske
• Slik booker du gode møter
• Den ekstremt viktige møtestrukturen – faktorenes orden
• Slik gjør du en glimrende kartlegging
• Krav til gode løsningsforslag
• Slik avslutter du møtet og får salget i boks

Kursekspert:
Per Anfindsen har siden slutten av 90-tallet jobbet med dyktiggjøring av ledere og spesialister i norske og internasjonale virksomheter. Han er i Norge tilknyttet Nesvik & Partners, men jobber i hovedsak for det internasjonale konsulentselskapet Leadership Pipeline Institute. I sin virksomhet fokuserer han særlig på betydningen av språk, kommunikasjon og retorikk som virkemidler til å bli bedre forstått og oppnå økt gjennomslag for egne idéer og forslag. Hans fokusområder er primært: ‘Power skills’ innen kommunikasjon ‘Leading without authority’ Medarbeiderledelse Salgsteknikk og -metodikk Coaching

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Vis flere tilsvarende kurs: