Vi tilbyr digitalt kurs med introduksjon til HubSpot. I dette kurset får du en introduksjon til HubSpot, og en grundig innføring i det du trenger å vite for å forstå hvordan plattformen fungerer.
Innhold:
For å få mest mulig ut av HubSpot, er det viktig å ikke forhaste seg inn i plattformen, men forstå det helt grunnleggende og hvordan den skiller seg fra andre verktøy du muligens har jobbet i tidligere. Du vil få en unik innsikt i HubSpot’s historiske utgangspunkt, tankegangen bak oppsettet og en titt på de objektene som får hele plattformen til å spille på lag.
Dette lærer du:
• HubSpots historie og bakgrunn
• Forskjellen på HubSpot og det tradisjonelle CRM-systemet
• Hvordan navigere i HubSpot
• Forståelse av standard objekter og hvordan de er assosiert
• Intro til Økosystem og navigere hjelpemidler
• Sette opp profilen og personlige preferanser
Leksjoner:
1. Introduksjon til kurset
2. Hva og hvem er HubSpot
3. Hvorfor bruke HubSpot
4. De ulike Hubene i HubSpot
5. HubSpot Ecosystem
6. Navigere menyen i HubSpot
7. Kontoinnstillinger
8. Hjelpeseksjon - support / community
9. HubSpot-app til mobil
10. Contact card
11. Company card og AI
12. Deal card
13. Ticket card
14. Oppsummering
Kursekspert: Emilie Nøss Wangen
Dette innebærer å få disse ulike avdelingene til å spille på lag, forene mål og strategier, og forankre dette i teknologi. Hun har med seg erfaring fra USA, Dubai og Irland, hvor hun har fått et internasjonalt perspektiv på hvordan noen av de beste og mest suksessfulle selskapene jobber med å bryte ned slike interne siloer.
Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs med introduksjon til HubSpot
Språk:
• Kurset holdes på norsk
Eksamen / sertifisering:
Kursbevis