Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Ønsker du å formidle faget ditt til et større publikum enn bare dine egne fagfeller? Vil du lære hvilke virkemidler de dyktige fagformidlerne bruker, enten de er forskere eller forskningsjournalister?
Etter studiet er du oppdatert på digital markedsføring gjennom moderne og kostnadseffektive kanaler. Du besitter kunnskaper og ferdigheter som umiddelbart kan tilføre bedrifter verdi gjennom økt synlighet på internett, annonsenettverk, tilstedeværelse i sosiale medier, og bedriftens egne nettsider.
Vi tilbyr nettstudie i videomarkedsføring i sosiale medier. Video er en viktig del av influencer-markedsføring. Jobb med digitale strategier og benytt videoproduksjon og storytelling på Facebook, Instagram, YouTube og andre sosiale medier.
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Vi tilbyr digitalt kurs om B2B-salg for erfarne selgere. Dette kurset i B2B-salg er for erfarne selgere som jobber med komplekse salgsprosesser over lengre tid. Her lærer du verdens mest anerkjente og velprøvde salgsmetodikker og -teknikker.
Vi tilbyr digitalt kurs om forbrukeratferd - hvordan tar vi kjøpsbeslutninger. Som moderne forbrukere kan vi som oftest velge og vrake mellom produkter, og derfor er markedsføring viktigere enn noen gang. Det finnes ingen snarveier til god markedsføring.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 1. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 2. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?
Vi tilbyr kurs i Google Ads - introduksjon og opplæring som digital undervisning. Dette kurset i Google Ads gir deg en grundig innføring i hvordan du setter opp kampanjer, søkeord og annonser. Du lærer også om nyttige funksjoner og innstillinger som det er viktig å bruke riktig.
Vi tilbyr digitalt kurs i Google Ads - det du må vite som daglig leder / styreleder. Dette kurset gir deg en innføring i Google Ads og hvordan det fungerer, slik at du som leder kan vurdere om og hvordan dere skal bruke Google Ads i markedsføringen.
Vi tilbyr kurs i Google Presentasjoner for viderekomne som digital undervisning. Kurset fokuserer på hvordan du kan samarbeide med andre i en og samme presentasjon, både internt og eksternt.
Vi tilbyr grunnkurs i digital markedsføring som digital undervisning. Dette kurset gir deg en innføring i hvordan du kan jobbe for å definere kunden din godt, finne rett metode for å komme i kontakt med kunden, og hvilke muligheter som bor i de forskjellige kanalene.
Vi tilbyr digitalt kurs om HubSpot: Deals og dealpipeline. Hva er egentlig deal og pipeline, og hvordan håndterer du dem i HubSpot? I dette kurset lærer du hvordan du oppretter deals i HubSpot, og når du bør opprette en deal i en salgspipeline.
Vi tilbyr digitalt kurs med introduksjon til HubSpot. I dette kurset får du en introduksjon til HubSpot, og en grundig innføring i det du trenger å vite for å forstå hvordan plattformen fungerer.
Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.
Vi tilbyr digitalt kurs om lobbying - hva er det, og hvordan lykkes med det. Lobbying er en viktig del av den demokratiske prosessen, og handler om hvordan du bør gå fram for å bli hørt og sikre gjennomslag for en konkret sak eller politiske rammevilkår som har betydning for deg og din virksomhet.
Vi tilbyr digitalt kurs om nettverksbygging som gir resultater. I dette kurset lærer du hvorfor det er avgjørende å bygge og utvikle nettverket ditt. Du lærer hvordan du bruker nettverket ditt til å komme i kontakt med (nesten) hvem som helst.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.
Vi tilbyr digital undervisning i forhandling og forhandlingsteknikk. Dette kurset gir deg konkrete verktøy du kan bruke i forberedelse og gjennomføring av forhandlinger, slik at du oppnår bedre resultater og større trygghet i forhandlerrollen.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk, digital undervisning. Dette er et kurs i forhandlingsteknikk for deg som er leverandør/selger eller innkjøper/kunde og skal gjennomføre forhandlinger for din bedrift.
Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.
Vi tilbyr kurs i stemmebruk – hvordan tale til ethvert publikum. Lær å bruke din naturlige stemme med stemmetrener Gry Sandland. Få frem ethvert budskap til ditt publikum på en overbevisende og engasjerende måte.
Vi tilbyr digitalt kurs i lag vakre presentasjoner med Google Presentasjoner. Ønsker du å lære deg hvordan du tar i bruk Google Presentasjoner på en god og hensiktsmessig måte? Da er dette kurset for deg! Det legges vekt på å lære de viktigste funksjonene i systemet og innarbeide gode rutiner.
Vi tilbyr kurs om Marketing Automation i HubSpot. Visste du at kommunikasjon kan automatiseres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot kan bidra til eksepsjonell kundeopplevelse.
Vi tilbyr kurs om nettsider på HubSpot CMS. Dette kurset lærer deg hvordan du lager nettsider med HubSpot CMS som plattform.
Vi tilbyr salgskurs - slik får du ja fra flere kunder. Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.
Vi tilbyr digitalt kurs om salgsverktøy i HubSpot - fra lead til deal. Har du allerede tatt vårt innføringskurs i HubSpot og vil lære enda mer? Eller er du kanskje bare nysgjerrig på hvordan du som jobber i salg kan få enda mer ut av HubSpot?
Slik blir du mye bedre i B2B-salg handler om kunnskaper og ferdigheter alle business-to-business-selgere burde ha. Deltakerne lærer seg de viktigste prinsippene, teknikkene og metodikkene som skal til for å kunne lykkes i komplekse salgsprosesser.
Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr digitalt kurs om verdibasert salg for B2B-selgere. Verdibasert salg for B2B-selgere er et kurs som egner seg for selgere som står i komplekse salgsprosesser hvor konkurransen er knallhard og behovet for å differensiere seg er stort.
Slutt å gjette hvorfor du vinner og taper salg! Få innsikt direkte fra kunden med metoder testet på 300+ Win/Loss-intervjuer. I dette kurset lærer du konkrete teknikker som sørger for at du vinner flere og taper færre salg.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Circular Due Diligence. En strategisk vurdering av verdikjeden. Vår Circular Due Diligence (CDD) gir bedrifter en helhetlig vurdering av verdikjeden – både oppstrøms (leverandørleddet) og nedstrøms (etterbruk og sluttfase).
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om kompetansebygging. Nøkkelen til en sirkulær fremtid. Overgangen til en sirkulær økonomi krever ny kunnskap, praktiske ferdigheter og strategisk innsikt.
Vi tilbyr kurs om regulering og samsvar. Fra krav til konkurransefortrinn. Med vår systematiske tilnærming hjelper vi selskaper med å identifisere, tolke og implementere regulatoriske krav, slik at de ikke bare overholder lovverket, men også styrker sin markedsposisjon og økonomisk bærekraft.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Sirkulære forretningsmodeller. Fra strategi til lønnsom omstilling. Vi sørger for at sirkulær økonomi ikke bare blir en visjon, men en konkret realitet som gir langsiktig lønnsomhet.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om økonomisk og strategisk analyse. Sirkulær lønnsomhet i praksis. Vi hjelper virksomheter med å forstå de økonomiske implikasjonene av sirkulære strategier, fra kapitalbinding og finansieringsmuligheter til operasjonelle kostnader og regulatoriske insentiver.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende personer i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kjennskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kunnskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende kunder i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
Kurset vil motivere og inspirere til å ta i bruk SuperOffice CRM. Nye brukere vil komme raskt i gang etter dette kurset og en eksisterende bruker vil se nye muligheter med bruk av løsningen. Resultatet vil bli bedre utnyttelse av CRM.
Dette kurset har som formål å ta i bruk informasjonen som ligger lagret i CRM systemet. Fokus vil være på funksjonene utvalg og dashbord.
Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
CRM Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Gir ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og tilpasninger av deres Serviceløsning. Man får en dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.