Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i sannsynlighet og statistikk der vi går gjennom pensum i både sannsynlighet og statistikk. Undervisningen blir i en til en /små grupper. NB! Beste opplæring og eksamensgaranti.
Vi tilbyr mattekurs på alle nivåer der vi går gjennom pensum i både derivasjon, integrasjon og differensiallikning. Kurset passer for studenter som går på høgskole og universitet. Vi har veldig bra undervisningsopplegget og mye teknikk. Vi kan skreddersydd til ditt nivå.
Vi tilbyr kurs i mikroøkonomi der vi går gjennom pensum i både matte repetisjon og går til mikroøkonomi. Mikroøkonomi tar opp sentrale begrep i samfunnsøkonomien og snakker om behov, konsumgoder og ressurser. Du får 1 time gratis undervisning før du velger oss.
2-dagers kurs der du får en god oversikt over de ulike elementene i digital markedsføring. Fra digital strategi og markedsplan til innholdsmarkedsføring og sosiale medier, kampanjer og annonser, hvordan bli funnet i Google ved hjelp av søkemotoroptimalisering og gode tekster.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende avtalerett. Hver eneste dag oppstår det uenigheter og konflikter i næringslivet i forbindelse med avtaleinngåelser, som fører til at bedrifter ikke får avtalt betaling for tjenester eller varer som de yter til sine kunder.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og personlighet. Har du tenkt over at personligheten din påvirker måten du kommuniserer på? Dette er et kurs i bevisstgjøring av din egen og andres personlighet og hvordan dette påvirker kommunikasjonen din.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk. Bli bevisst på hvordan andre kan oppfatte deg og få effektive verktøy for å kunne påvirke og overbevise bedre.
Vi tilbyr kurs om kroppsspråk - bli mer bevisst. Forskning viser at en stor del av kommunikasjonen vår består av kroppsspråk. Vi er derfor helt avhengig av å kunne forstå og bruke kroppsspråk når vi skal lede, selge, forhandle eller få andre mennesker med på det vi ønsker.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk. Forhandlingsteknikk handler om metoder og verktøy som gjør deg bedre rustet til å oppnå målet du har satt deg for forhandlingene. En ting er sikkert – de aller fleste av oss kan bli bedre på å forhandle!
Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.
Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.
Vi tilbyr kurs om retorikk. Ønsker du å overbevise og nå frem med ditt budskap? Lær deg hvordan du kan bygge opp et budskap, bruke kroppsspråket til din fordel og håndtere stress når du skal holde en presentasjon.
Vi tilbyr kurs i profesjonelt salg - et steg videre. Dette vil du lære mer om: organisering av salgsarbeidet, psykologien i salg, de ulike salgsfasene, hvordan du argumenterer, og hvilke innstilling du skal ta i bruk for at salgsarbeidet skal bli energigivende, gøy og lønnsomt.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk - bli trygg og tydelig. Tiden er inne for å få større gjennomslag. Responsen du får forteller deg at du har lykkes! Er det på tide å tre opp på pallen og høste mer applaus for dine presentasjoner?
Vi tilbyr kurs om legendarisk kundeservice. Når skrøt du sist av god service - enten til en kollega eller en servicemedarbeider? Alle bedrifter vet hvor kritisk viktig god kundeservice er, men få har en beviselig og effektiv plan for å bygge en servicekultur som vil gi varig inntrykk på kundene.