Markedsføring, hvordan tiltrekke leads - innhold Hubspot digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 12 leksjoner
Pris: fra 375

Vi tilbyr kurs om markedsføring - hvordan tiltrekke leads med innhold og Hubspot som digital undervisning. I dette kurset vil du få en innføring i SEO verktøy og kort om inbound metodikk.

Innhold:
Du vil lære hvordan du setter opp bloggverktøyet og ikke minst hvordan du bruker det til å publisere innhold løpende, som er satt opp etter SEO best practices.

Dette lærer du:
• Intro til Inbound Marketing
• SEO anbefalinger i HubSpot
• Topic Clusters
• Pillar sider og sub topics
• Blogg-verktøy
• Google search console
• Rapportering på trafikk

Leksjoner:
1. Introduksjon til kurset
2. Inbound Marketing
3. SEO i HubSpot del 1 - anbefalinger
4. SEO i HubSpot del 2 - Topic Clusters
5. Pillar page & Subtopics
6. Sett opp din første blogg i HubSpot
7. Bruk blogg
8. On-page SEO
9. Google Search Console
10. Rapportering på trafikk
11. Innholdsstrategi
12. Innholdskalender i HubSpot

Kursekspert: Emilie Nøss Wangen

Dette innebærer å få disse ulike avdelingene til å spille på lag, forene mål og strategier, og forankre dette i teknologi. Hun har med seg erfaring fra USA, Dubai og Irland, hvor hun har fått et internasjonalt perspektiv på hvordan noen av de beste og mest suksessfulle selskapene jobber med å bryte ned slike interne siloer.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om markedsføring - hvordan tiltrekke leads med innhold og Hubspot

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis