Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i be your own business - om gründerskap, pitching og nettverksbygging. Som mangeårig gründer og en av ildsjelene i Gründerarena Jæren, har Synneva stor kunnskap om hva som skal til for å lykkes som gründer.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Evnen til å skape gode løsninger som alle parter er fornøyde med, blir viktigere og viktigere. Daglig møter vi konflikter og situasjoner der partene står langt fra hverandre. Motstridende interesser er til stede i hverdagen vår på mange plan.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i hvordan vinne kampen om oppdragene for bedrifter. Dette er et kompetansegivende kurs om rådgivende salg, salg av løsninger og konkurransetenking. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vi tilbyr kurs i nettverksbygging og merkevaren «deg» for bedrifter. «Nettverk er alt. Spesielt med min bakgrunn, har jeg all grunn til å si det!»! sa motstandsmannen Gunnar Sønsteby. I hans tilfelle betød nettverk forskjellen på liv og død.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk 1:1 med personlig hjelp til taler, foredrag og presentasjoner for bedrifter. Står du foran en viktig presentasjon, et avgjørende innsalg eller et møte der alt hviler på dine skuldre?
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk - kunsten å formidle for bedrifter. Hva er oppskriften på en god og engasjerende presentasjon? Hvordan gjør du budskapet ditt spisset og relevant? Hvordan får du mottakerne til å huske og lære? Og hvordan takler du nervøsiteten?
Vi tilbyr kurs i retorikk, kunsten å overbevise for bedrifter. Retorikk betyr talekunst: det er læren om veltalenhet eller læren om argumentasjon. Retorikkens essens er å overbevise: Å få motparten til å endre mening ved hjelp av bevis.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr kurs i storytelling for bedrifter. Siden tidenes morgen har vi skapt felles forståelse og mening gjennom å fortelle historier. Kultur, kunnskap, erfaringer og verdier har gått i arv gjennom historiene våre. Dessverre brukes historiefortelling overraskende lite i dag.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr nettbasert kurs i business Negotiation. Business Negotiation gir deg en grundig teoretisk og praktisk innføring i forhandlinger. Målet med emnet er å gi deg kunnskap om forhandlinger i teori og praksis.
Ønsker du å jobbe med markedsføring på nett? Da er dette studiet for deg! Digital markedsføring gir deg kunnskap om web marketingmix, i tillegg til forståelse for at nettet er en kanal som har en egen forretningsarena med en annen logikk enn det tradisjonelle vare- og tjenestesamfunnets.
Dette emnet forbereder deg på en praktisk arbeidshverdag med digital markedsføring. Du utvikler kompetanse til å vurdere og gjennomføre digitale markedsføringsaktiviteter, og du får innsikt i ulike digitale kanaler og relevante digitale trender.
Vi tilbyr nettbasert kurs om forbrukeratferd. Forbrukeratferd gir deg en forståelse for hvilke prosesser individet går gjennom ved kjøp av en vare eller tjeneste. Du skal også få forståelse for hvordan individets behov og motiver påvirker forbrukeren før, under og etter kjøpet.
Vi tilbyr nettbasert kurs i forhandling og påvirkning. Lær å planlegge og gjennomføre oppgaver knyttet til forhandlinger og påvirkning på en strukturert og systematisk måte. De fleste arbeidsdager består av en eller annen form for forhandling på ulikt nivå.
Vi tilbyr årsenhet i innholdsmarkedsføring som nettstudie. Innholdsmarkedsførere skiller seg fra andre markedsførere ved at de bruker journalistiske og fortellende metoder og teknikker i kommunikasjonen.
Vi tilbyr nettbasert kurs om internkommunikasjon og merkebygging. Internkommunikasjon og merkebygging lærer deg at det er medarbeiderne som gjennom sine forutsetninger og adferd skaper verdier for forbrukere og andre interesserte.
Vi tilbyr nettbasert kurs i introduksjon til innholdsmarkedsføring. Dette emnet gir deg en innføring i innholdsmarkedsføring som fagområde, teoretisk og praktisk.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.
Vi tilbyr nettbasert kurs i kommunikasjon og gruppeprosesser. Dette kurset gir deg kunnskap om kommunikasjon og gruppeprosesser som kan anvendes for å løse praktiske og teoretiske pedagogiske problemstillinger.
Vi tilbyr nettbasert kurs i kommunikasjon og gruppeprosesser. I dette emnet vil du lære hvordan du kan bli god til å kommunisere med og veilede individer og grupper i deres lærings-, endrings- og utviklingsprosesser.
Vi tilbyr nettkurs i markedsføring. Emnet fokuserer på forståelsen av sentrale begreper og modeller innenfor markedsføring og markedsføringsledelse. Målet med emnet er å gi en grunnleggende innføring i markedsføringsfaget og i markedsføringsledelse og vise betydningen av å være markedsorientert.
Vi tilbyr årsenhet i markedsføring og salg som nettstudie. Årsenhet i markedsføring og salg gir deg mulighet til å styrke din faglige kompetanse slik at du forstår strukturene og prosessene som inngår i en moderne salgs- og markedsføringsavdeling.
Vi tilbyr nettbasert kurs i markedskommunikasjon. Du vil gå gjennom ulike faser og steg for å planlegge markedskommunikasjon, og du vil lære om alternative kommunikasjonstiltak du kan velge blant.
Vi tilbyr nettbasert kurs i merkevareledelse. Merkevareledelse fokuserer på hvilke virkninger en sterk merkevare har for bedrifter og forbrukere. Vi ser på hvordan merkevaren kan posisjoneres i kundens hukommelse, merkekjennskap og kunnskap i tillegg til markedsposisjonering.
Vi tilbyr nettbasert kurs om PR i praksis. I dette emnet får studentene grunnleggende praktisk innføring i PR, slik at de kan lage en enkel kommunikasjonsplan. I emnet blir det drøftet hva PR er og det teoretiske fundamentet for faget.
Vi tilbyr årsenhet i PR og kommunikasjon som nettstudie. PR- og kommunikasjonsrådgivere jobber med å gi strategiske råd i kommunikasjonsspørsmål til ledere i næringslivet, det offentlige, frivillige organisasjoner og i politikk.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Research Methods for Business and Management. Research Methods for Business and Management gir deg en forståelse for forskningsmetoder innenfor forretning og ledelse.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsledelse. Kurset vil lære deg om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, utvikling av salgsstrategi og å lede og evaluere en salgsstyrke.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Vi tilbyr nettbasert kurs i strategic marketing. Filosofien som ligger til grunn for dette emnet er at markedsføringsorienterte selskaper setter kundene først, er innrettet på langsiktig suksess, og at denne orienteringen arbeides det kontinuerlig for av toppledelsen og tilføres hele organisasjonen.
Vi tilbyr nettbasert kurs i strategic risk management. Kurset gir et unikt sett med verktøy til alle ledere som står overfor risikoforhold. Bedriftsrisiko likestilles ofte med finansiell risiko. Det er en stor feil fordi finansiell risiko bare er ett element i organisasjonens risikoprofil.
Ønsker du å formidle faget ditt til et større publikum enn bare dine egne fagfeller? Vil du lære hvilke virkemidler de dyktige fagformidlerne bruker, enten de er forskere eller forskningsjournalister?
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk - kunsten å formidle. Synes du det er utfordrende å snakke og presentere foran andre? Opplever du det som vanskelig å oppnå skikkelig slagkraft når du forsøker å selge inn et budskap til andre? Da er du ikke alene!
In this course, you will learn about S4550 Cross-Functional Customizing in SAP S/4HANA Materials Management
In this course, you will learn about the fundamental business processes in SAP S/4HANA Sales. In addition, you will learn how to perform the most important functions in the sales process chain, from presales to customer payment, in the SAP S/4HANA system.
We provide online course about S4605 sales processing in SAP S/4HANA sales. This course is ideal for persons requiring detailed knowledge about customizing of sales processes and basic functions.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og personlighet. Har du tenkt over at personligheten din påvirker måten du kommuniserer på? Dette er et kurs i bevisstgjøring av din egen og andres personlighet og hvordan dette påvirker kommunikasjonen din.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk. Bli bevisst på hvordan andre kan oppfatte deg og få effektive verktøy for å kunne påvirke og overbevise bedre.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg for bedrifter. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk.
Vi tilbyr kurs om kroppsspråk - bli mer bevisst. Forskning viser at en stor del av kommunikasjonen vår består av kroppsspråk. Vi er derfor helt avhengig av å kunne forstå og bruke kroppsspråk når vi skal lede, selge, forhandle eller få andre mennesker med på det vi ønsker.
Vi tilbyr kurs om kundeservice. Kundeservice har blitt en av bedriftens viktigste suksesskriteria. Bommer man på dette, skades både omdømmet og fremtidig salg. Profesjonaliteten bedømmes gjerne ut fra kundeservicen bedriften yter. I dag krever kunden god kundeservice i alle ledd.
Vi tilbyr kurs om relasjonsbygging. Lær å bygge relasjoner, oppnå tillit og troverdighet. Gjennom gode teknikker og verktøy lærer du hvordan du skal kommunisere og handle. Gode relasjoner gir mer arbeidsglede og gjør at den enkelte strekker seg lengre enn ellers.
Vi tilbyr høgskolekurs om digital markedsføring over 2 semester. Mange arbeidsgivere etterspør kunnskap om digital markedsføring. Lær deg å lage godt, engasjerende digitalt innhold brukerne dine vil ha.
Vi tilbyr intensivkurs om digital markedsføring for bedrifter. Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring med høy faglig kvalitet. Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå? I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner.
Vi tilbyr kurspakke om digital markedsføring. På kurset i digital markedsføring skal du lære å engasjere kundene dine, lage godt innhold, optimalisere nettsidene for søk på nett, samt bruke google analytics for analyse av trafikken på nettstedet ditt.
Vi tilbyr kurspakke om digital markedsføring som webinar. På kurset i digital markedsføring skal du lære å engasjere kundene dine, lage godt innhold, optimalisere nettsidene for søk på nett, samt bruke google analytics for analyse av trafikken på nettstedet ditt.
Vi tilbyr kurs om Google Ads . Lær deg hvordan du effektivt bruker Google Ads for å få flere kunder på nett og hvordan ditt firma kan vokse. Vi starter med det grunnleggende og gir deg en solid innføring i hvordan Google Ads er bygget opp og hvordan det fungerer.
Vi tilbyr kurs om Google Ads for bedrifter. Lær deg hvordan du effektivt bruker Google Ads for å få flere kunder på nett og hvordan ditt firma kan vokse. Vi starter med det grunnleggende og gir deg en solid innføring i hvordan Google Ads er bygget opp og hvordan det fungerer.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kurs om sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Lær hvordan du skal engasjere leserne på Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube og Snapchat. Du kan sjelden være like god overalt hele tiden.
Vi tilbyr kurs om sosiale medier og innholdsmarkedsføring som webinar. Lær hvordan du skal engasjere leserne på Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube og Snapchat. Du kan sjelden være like god overalt hele tiden.