Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
Vi tilbyr kurs om ledelse innen jordbruk, skogbruk og gartnernæringen som virtuelt klasserom. Hvordan kan lederutvikling bidra til å sikre optimal samhandling mellom alle parter i næringen? Det handler om viktigheten av god kommunikasjon, slik at det samsvarer mellom forventinger og resultater.
Vi tilbyr lederkurs trinn 1 som virtuelt klasserom. Relasjonsledelse er en ledelsesfilosofi som vektlegger betydningen av å bygge opp og opprettholde positive relasjoner mellom ledere og deres team.
Vi tilbyr lederkurs trinn 2 som virtuelt klasserom. Kurset bygger på «Relasjonsledelse 1» og setter deg i stand til å reflektere over deg selv i lederrollen. Fokuset er å bevisstgjøre dine styrker og utviklingsmuligheter for å bidra til større selvinnsikt.
Vi tilbyr lederkurs trinn 3 som virtuelt klasserom. Kurset gir deg som en relasjonell leder ferdigheter i å være en prestasjonshjelper i din virksomhet, og mot dine naturlige samarbeidspartnere. Å være en prestasjonshjelper betyr å utvikle andre mennesker.
Vi tilbyr kurs i energiledelse - ISO 50001. Formålet med kurset er å gi en helhetlig forståelse for hvordan et system for styring av energibruk gir bidrag til energieffektivisering. Kurset gjennomføres i stor grad som forelesning med diskusjon og med bruk av eksempler.
Vi tilbyr påbygningskurs i energiledelse - ISO 50001. Kurset for deg som allerede jobber med energiledelse og trenger inspirasjon og praktiske tips om hvordan man opprettholder fokus og jobber videre med kontinuerlig forbedring.
Vi tilbyr kurs i granskning av uønskede hendelser. Ved alle typer hendelser er det noe å lære. Kurset gir en innføring i hvordan man kan organisere arbeidet fra hendelsen har skjedd frem til iverksetting av forbedringstiltak. Kurset er praktisk lagt opp med simulering av praktisk granskningsarbeid.
Vi tilbyr nettkurs om miljøledelse ISO 14001:2015. Kurset skal gi deltakerne innføring i de prinsipper, begreper og krav som ligger i ISO-standarden for miljøledelse, ISO 14001:2015. Kurset gjennomføres i stor grad som forelesning med bruk av eksempler.
ISO 37001 provides requirements and guidance for any organization to establish, implement, review and improve an anti-bribery management system. Managing risks related to bribery and other forms of corruption is vital to succeeding commercially.
Vi tilbyr kurs i kvalitetsledelse for bedrifter. Kurset gir en innføring i hva et ledelsessystem for kvalitet er og gir en oversikt over systemets rolle i virksomhetens totale ledelsesmodell. Kurset gjennomføres med eksempler og med stor grad av aktivitet fra deltakerne gjennom gruppearbeid.
Vi tilbyr kurs i ledelsens gjennomgang. Hva er beste praksis for gjennomføring av ledelsens gjennomgåelse? Vi deler våre erfaringer fra våre revisjoner, og går igjennom mål, forberedelser, konklusjoner og oppfølging for best mulig resultat av ledelsens gjennomgåelse.
Vi tilbyr revisjonslederkurs ISO 9001. Formålet med kurset er å gi deltakerne kunnskap og ferdigheter til å organisere og lede kvalitetsrevisjon, evaluere og rapportere revisjonsfunn samt oppfølging av korrigerende tiltak. Kurset gjennomføres som forelesning, gruppearbeid, rollespill og øvelser.
Vi tilbyr kurs om ledelse og lederskap som onlinekurs. Hva er god ledelse for deg og hva skal til for å lykkes som leder? Svarene du gir har mest sannsynlig stor innflytelse på hvordan du leder.
Vi tilbyr lederskolen som onlinekurs. Lær hvordan du skaper positivitet og får det beste ut av dine medarbeidere. Ta kurset når og hvor det passer deg, på PC, tablet eller mobil. Dette nettkurset gir deg fleksibilitet og stort læringsutbytte med korte, hyppige interaksjoner over tid.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert Business Manager som onlinekurs. Business Manager-utdanning. Er du i ferd med å få en rolle i selskapets ledelse eller har du allerede en stilling i selskapet? Føler du deg usikker på det nye trinnet eller mangler du erfaring og kunnskap?.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.
Vi tilbyr kurs i ledelse av flerkulturelle team som nettkurs. I dette kurset vil du få en forståelse for hvordan du kan lede flerkulturelle team og miljøer. Eva forteller i kurset om arbeidsplasser med over 40 ulike nasjonaliteter, og forklarer hvordan man kan bygge opp en felles kultur.
Vi tilbyr kurs i ledelse av omstillingsprosesser som nettkurs. Du lærer hva som er vanlige reaksjoner på omstillingsprosesser, enten det er sammenslåing av grupper (oppkjøp, sammenslåing av avdelinger/ team osv) eller når grupper splittes (fisjon, oppdeling av avdelinger/ team i mindre enheter osv).
Kurset lederrollen og lederutfordringer er ment som et introduksjonskurs for nye ledere i arbeidslivet og ledere i student-/frivillige organisasjoner som har behov for å bli kjent med sin lederrolle og hvilke lederutfordringer som kan oppstå som leder.
Vi tilbyr nettkurs i selvledelse og tidsstyring. En personlig workshop hvor du skal ta ansvar for å nå dine mål og lage en handlingsplan for hvordan du skal oppnå det du virkelig ønsker.
Vi tilbyr nettkurs i teamledelse - lær hvordan du skal bygge opp og lede gode team. Del 1 begynner med en innføring i hvilke prosesser du bør gå igjennom på før teamet dannes, og hva du bør tenke over i oppstartsfasen.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leder og talentutvikling. Kurset ser på læring og utvikling av mennesker fra et HR-perspektiv. Du vil få innføring i sentrale teorier innen leder- og talentutvikling med forankring i praktiske problemstillinger.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsledelse. Kurset vil lære deg om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, utvikling av salgsstrategi og å lede og evaluere en salgsstyrke.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.
Vi tilbyr onlinekurs om smidig - introduksjon, hva er smidig og hvorfor jobbe mer smidig. Verden endrer seg så raskt at det kan være vanskelig å henge med. Hvordan kan en virksomhet tilpasse seg nye markedssituasjoner, møte nye utfordringer, utnytte nye muligheter. Hvordan kan du bidra til dette?