I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr Bilkademiet’s jobbsøkerkurs. Er du midt i en utfordrende jobbsøkeprosess og føler behov for ekspertstøtte? Da er bilkademiet’s jobbsøkerkurs det perfekte sted for deg!
Vi tilbyr Kurs i closing teknikker, bli en ekspert på å avslutte salg på en overbevisende måte! Er du en selger eller en bilforhandler som ønsker å oppnå bedre salgsresultater? Ønsker du å mestre de forskjellige avslutningsteknikkene?
Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.
Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer. Nettstudium med to obligatoriske helgesamlinger i Oslo lørdag og søndag
Vi tilbyr Skreddersydde kurs for salgsutvikling. Ønsker din bilforhandler å oppnå bedre salgsresultater? Bilakademiet leverer skreddersydde kurs spesielt utformet for å optimalisere salgsytelsen til dine selgere gjennom bransjeforståelse.
Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?
Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.
Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.
Vi tilbyr salgskurs - slik får du ja fra flere kunder. Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.
Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.
Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.
Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
The study course gives extended knowledge about service management, both in businesses and start-ups.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.