Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
Vi tilbyr nettbasert kurs om den digitale arbeidsplassen. Den hybride hverdagen er her for å bli. Dette kurset gir deg kunnskap og verktøy til å gå fra å være en såkalt "kontorleder" til å bli en fremoverlent digital leder.
Vi tilbyr nettbasert studie om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert kurs om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert studie om digitalt lederskap og selvledelse. Digitalt lederskap og selvledelse har som formål å gjøre deg som leder for mindre og større teams, bedrifter og organisasjoner klar for å jobbe med mennesker online.
Vi tilbyr nettbasert studie med innføring i resepsjonsledelse. Innføring i resepsjonsledelse tilbyr den kunnskapen og de verktøyene som trengs for å kunne lede en moderne hotellresepsjon på en profesjonell og gjestevennlig måte.
Vi tilbyr nettbasert kurs med innføring i resepsjonsledelse. Få kunnskapen du trenger for å kunne lede en moderne hotellresepsjon. En gjestfri og effektiv resepsjon er alfa og omega for enhver bedrift som tar imot besøkende.
Vi tilbyr nettbasert studie om mangfoldledelse og konkurransekraft. Mangfoldledelse og konkurransekraft gir innsikt i sammenhengen mellom mangfold og verdiskapning. Emnet omhandler hva mangfoldledelse er, og hvilken betydning det har for praktisk ledelse.
Vi tilbyr kurs om operativ og resultatorientert ledelse som nettbasert undervisning. I dette kurset lærer du hvordan du skaper resultater basert på trivsel og effektivitet i samarbeid med dine medarbeidere.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Nettutdanningen gir deg solid innsikt i digitalt lederskap, selvledelse, relasjonsledelse, organisasjon- og ledelse, økonomi og markedsføring. Utdanningen er praktisk rettet med fokus på praktiske lederverktøy.
Bli en god prosjektleder og få kontroll på prosjektene dine med fagskolen Prosjektlederskolen. Prosjektarbeid er en økende arbeidsform i mange virksomheter, derfor vil kunnskap rundt prosjektledelse være verdifullt for dagens og fremtidens arbeidsmarked.
Vi tilbyr nettbasert studie om relasjonsledelse. I dette emnet vil du møte mange nye refleksjoner rundt ledelse, ditt syn på ledelse og hvordan utøve relasjonsledelse i praksis. Vi vil mene at dette emnet for mange er inngangsporten til ledelse og selve refleksjonen rundt det å lede mennesker.
Vi tilbyr nettbasert studie om relasjonsledelse i praksis. I dette emnet vil du møte mange nye refleksjoner rundt ledelse, ditt syn på ledelse og hvordan utøve relasjonsledelse i praksis.
Resepsjonsledelse er en fagskoleutdanning for alle som ønsker å arbeide med drift og ledelse av resepsjonen i et hotell eller annen overnattingsvirksomhet.
Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.
Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.
Vi tilbyr kurs i strategisk ledelse og innovasjon som nettbasert undervisning. Dette er en yrkesrettet utdanning som gir deg kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse innen strategi og innovasjon.
Vi tilbyr kurs i bedre hverdagsledelse for bedrifter. Mange ledere har ikke tid til å lede. Bunker med oppgaver som skal løses, dagen full av møter, budsjetter som skal nås.
Vi tilbyr kurs i dynamisk lederskap for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne større trygghet og bredere kompetanse i å lede team til gode beslutninger og resultater. Deltakerne vil få forståelse for egen og andre lederstiler og hjelp til å kunne velge rett lederstil i rett situasjon.
Vi tilbyr kurs om effektive lederteam for bedrifter. Mange ledergrupper ønsker å være et team, men er det ikke. De hverken oppfører seg så samarbeidene og sammensveiset som man må gjøre for å kunne sies å være et team.
Vi tilbyr kurset "Fuel the world" i kommunikasjon og ledelse i et helhetlig perspektiv for bedrifter. Dette er et kurs med utgangspunkt i kommunikasjonsverktøyet FuelBox.
Vi tilbyr kurs i led din leder for bedrifter. Hvordan nå frem og påvirke lederen til beste for deg selv, fellesskapet og bedriften? Én av mange definisjoner på lederskap er å øve innflytelse på andre, dvs. påvirke andres handlinger.
Vi tilbyr kurs om ny som leder for bedrifter. Som ny leder stilles det nye krav til deg, og du vil møte mange nye og spennende utfordringer. Det å utvikle seg som leder er en kontinuerlig prosess.
Vi tilbyr kurs om smart ledelse i den nye arbeidshverdagen. I den nye arbeidshverdagen, også kalt The New World of Work, kan det gå dager og uker mellom hver gang en medarbeider ser sin leder, samtidig som det er store forventninger til å lykkes som team.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert Business Manager som onlinekurs. Business Manager-utdanning. Er du i ferd med å få en rolle i selskapets ledelse eller har du allerede en stilling i selskapet? Føler du deg usikker på det nye trinnet eller mangler du erfaring og kunnskap?.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.
Vi tilbyr kurs om ledelse og lederskap som onlinekurs. Hva er god ledelse for deg og hva skal til for å lykkes som leder? Svarene du gir har mest sannsynlig stor innflytelse på hvordan du leder.
Vi tilbyr lederskolen som onlinekurs. Lær hvordan du skaper positivitet og får det beste ut av dine medarbeidere. Ta kurset når og hvor det passer deg, på PC, tablet eller mobil. Dette nettkurset gir deg fleksibilitet og stort læringsutbytte med korte, hyppige interaksjoner over tid.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon i ledelse for bedrifter. Alle virksomheter ønsker at ledere skal være gode å kommunisere. Men alt for ofte mangler man trening på grunnleggende kommunikasjonsferdigheter og de viktige samtalene og samtaleteknikkene en leder må kunne.
Vi tilbyr virtuelt instruktørledet kurs om å lede virtuelt over 3 samlinger. Den virtuelle treningen gir deltakerne en meget engasjerende opplevelse som inkluderer instruksjon, tilbakemeldinger, refleksjons- og gruppeoppgaver og trene på disse nye ferdighetene i en trygg treningssetting.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.
Vi tilbyr nettkurs i coachende lederskap. Kurset har fokus på kompetanse utvikling og selvledelse. Kurset inneholder øvelser, læring og lederverktøy som du kan anvende i rollen som leder og medarbeider, så vel som i andre roller.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leder og talentutvikling. Kurset ser på læring og utvikling av mennesker fra et HR-perspektiv. Du vil få innføring i sentrale teorier innen leder- og talentutvikling med forankring i praktiske problemstillinger.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsledelse. Kurset vil lære deg om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, utvikling av salgsstrategi og å lede og evaluere en salgsstyrke.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.