Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurs i endringsledelse for bedrifter. Kurset gir deg konkrete verktøy for å håndtere endring i egen bedrift eller avdeling. Kurset gir deg en klar forståelse for alle faser av endringsprosessen og hva som kan gjøres styre endringen igjennom.
Vi tilbyr kurs i hvordan lede mennesker i endring for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en rekke verktøy for å mestre en lederrolle i en verden i endring, med økt krav til ytelse og stadige endringer i organisasjon og produkt.
Vi tilbyr kurslederkurs (train the trainer) for bedrifter. Kursdeltakerne vil få nyttige verktøy og konkrete teknikker for å skape mer levende, engasjerende og profesjonelle presentasjoner og kurs.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leadership, theory and practice. Emnet undersøker kritisk begrepet ledelse i organisasjoner. Videre utforskes den teoretiske utviklingen om hvordan ledelse forstås og bidra til refleksjon rundt ledelsesmessige spørsmål for moderne organisasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leadership, theory and practice (samlinger). Emnet undersøker kritisk begrepet ledelse i organisasjoner. Videre utforskes den teoretiske utviklingen om hvordan ledelse forstås og bidra til refleksjon rundt ledelsesmessige spørsmål for moderne organisasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i operativ personalledelse. Operativ personalledelse er et tverrfaglig emne som gir deg kunnskap om både organisasjonspsykologi, personlighetspsykologi og administrasjonsfag.
Vi tilbyr nettbasert kurs i people, work and organisations. Målet med kurset er du skal utvikle en detaljert forståelse av de faktorer som påvirker hvordan folk oppfører seg på jobben og hvordan disse faktorene er koblet til prestasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i strategisk verdikjedeledelse 1. Strategisk verdikjedeledelse 1 skal gi innsikt i hvilke aktiviteter som genererer kostnader, påvirker resultatet og skaper verdi, samt hvordan disse henger sammen, organiseres og skaper konkurransefortrinn.
Strategisk verdikjedeledelse 2 skal gi kunnskap om hvordan innkjøpsstrategier er nært knyttet til å utvikle verdier for virksomheten. Emnet skal også gi forståelse for kilder til innkjøpsbehov, og hvordan ressursstrategier identifiserer leverandørgrupper og markeder av betydning.
Bruken av autonome team øker kraftig. Autonome team er avhengig av å raskt finne en arbeidsform som fungerer. Dette kurset hjelper deg som leder andre med å finne nøkkelen til det produktive teamet.
Vi tilbyr lederkurs som nettbasert studie. Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Målsettingen med kurset er å gi deltakerne en faglig forståelse for ulike utfordringer knyttet til lederverv og ledelse.
Toppledere (97%) opplever at innovasjonsevne er viktig for verdiskaping og konkurranseevne. Samme undersøkelse viser at langt over halvparten (65%) er usikre på om virksomheten har tilstrekkelig innovasjonsevne (P. McKinney).
Vi tilbyr lederkurs trinn 1 som virtuelt klasserom. Relasjonsledelse er en ledelsesfilosofi som vektlegger betydningen av å bygge opp og opprettholde positive relasjoner mellom ledere og deres team.
Vi tilbyr lederkurs trinn 2 som virtuelt klasserom. Kurset bygger på «Relasjonsledelse 1» og setter deg i stand til å reflektere over deg selv i lederrollen. Fokuset er å bevisstgjøre dine styrker og utviklingsmuligheter for å bidra til større selvinnsikt.
Vi tilbyr lederkurs trinn 3 som virtuelt klasserom. Kurset gir deg som en relasjonell leder ferdigheter i å være en prestasjonshjelper i din virksomhet, og mot dine naturlige samarbeidspartnere. Å være en prestasjonshjelper betyr å utvikle andre mennesker.
Kurset gir økt kunnskap om innovasjonsprosessen, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.