I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr utdanning til fagbrev salg og service VG3 - nettstudie m/samlinger. Det er mulighet til å søke studieplass hele året. Dette skyldes at forelesningene følger årshjulet vårt, som gjør at temaene kommer på nytt. I tillegg tar vi opp alle forelesninger og legger de på nettskolen.
Vi tilbyr kurs i din dialog med kunde og kollegaer som nettkurs. Vi setter fokus på det interne samarbeidet på kontoret og samhandlingen med kunden.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.
Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?
Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.
Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.
Vi tilbyr salgskurs - slik får du ja fra flere kunder. Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.
Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.
Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter - til hotell, fjellstue, gjestegård, gårdshotell, turisthytte, mv. Her får du kompetanse på hvordan du kan gjøre tilgjengeligheten og tilretteleggingen slik at alle kan få bedre opplevelser ved opphold i bedriften.
Vi tilbyr kurs i Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i publikumsbygg, uteområder, museer og utstillinger. Vektlegg mer universell utforming og gi flere besøkende flere og bedre opplevelser!
Hvorfor er det viktig med mer universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter? Om du eier, driver eller jobber i en reiseliv- og opplevelsesbedrift eller et spisested, er det sikkert viktig for deg at alle gjestene får gode opplevelser og er fornøyd med oppholdet.
Universell utforming gir bedre opplevelser for alle på serveringssteder Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter! Her får du forståelse av mange gjesters behov, og hvor viktig dette er for markedsmulighetene til serveringsbedriften.
Veilederen tar for seg driftsmessige forhold og utfordringer for bygdeturismeverter. Tema er bl.a. driftsrutiner, markedskunnskap og markedsføring, salg/booking, service/vertskapsrollen, kvalitetssikring og økonomi. Kjøp kurset og du kan få tilgang i dag!
Godt vertskap er det viktigste av alt! Vertskapet er avgjørende for hvordan gjestene opplever produktet. Det er viktig at alle som arbeider på campingplassen har tilnærmet lik kunnskap og oppfatning av det å være vertskap og hvordan alle bør utføre en vertskapsrollen.