I kategorien lederkurs og lederutvikling finner du kurs for ledere over hele landet. Alle vet at god ledelse er avgjørende for en velfungerende virksomhet. Temaene og valgmulighetene for slike kurs er derfor mange. Her finner du ledelseskurs som for eksempel; lyttekurs for ledere, teamutviklingskurs, møteledelse, strategisk lederskap, lederkurs i DISK modellen, personalledelse, lederkurs for frivillige organisasjoner, toppledertrening, ledelseskurs for kvinner osv. Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederstiler og lederroller og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Du ønsker en praktisk tilnærming for å styrke og utvikle organisasjonens innovasjonskompetanse for å møte stadig tøffere utfordringer fra eier, kunder og brukere. Du har innsett at innovasjon er et strategisk satsingsområde for virksomheten.
Virksomhetens ledergruppe mangler gjennomføringskraft og måloppnåelse i møte med utfordringer internt eller i omgivelsene. Du skal implementere en ny strategi, og har behov for å skape felles forståelse og forpliktelse på alle ledernivå i virksomheten.
Vi utvikler skreddersydde organisasjonsutviklingstiltak for virksomheter i privat og offentlig sektor. Organisasjonsutvikling skal bidra til verdiskapning, ønskede utviklingsprosesser og at virksomheten oppnår satte mål.
Vi tilbyr kurs i å forbedre og utvikle din egen samspillskompetanse. Programmet gir et dypdykk i hvordan samspillet med andre påvirker egen lederstil, egne beslutninger og resultater. Det er for deg som vil forbedre og utvikle egen samspillskompetanse. Passer for ledere på alle nivåer.
Ledelsen i virksomheten mangler retning og gjennomslagskraft i møte med kommende utfordringer. Du har behov for å utvikle nye ledere og/eller talenter for å sikre at virksomheten får dekket behovet for et kompetent lederskap i fremtiden.
Ønsker du å rekruttere mangfoldige talenter og bygge en inkluderende arbeidsplass? PEACE-metoden hjelper ledere, HR-ansatte og andre interesserte med å forbedre rekrutteringsprosesser gjennom fokus på People, Equity, Alignment, Candidate Experience og Effectiveness.
Vi tilbyr fortløpende opptak butikklederutdanning som nettstudie. Ønsker du å søke på lederstillinger innenfor butikkyrket - da kan butikklederutdanningen ved FagSenteret være riktig valg for deg! Utdanningen i butikkledelse er tilpasset deg som ønsker en karriere innen varehandel.
Vi tilbyr klinikkleder med spesialisering innen dyreklinikk-utdanning som nettstudie. Det er mulighet til å søke studieplass hele året. Dette skyldes at forelesningene følger årshjulet vårt, som gjør at temaene kommer på nytt. I tillegg tar vi opp alle forelesninger og legger de på nettskolen.
Vi tilbyr kurs om ledelse og lederskap som onlinekurs. Hva er god ledelse for deg og hva skal til for å lykkes som leder? Svarene du gir har mest sannsynlig stor innflytelse på hvordan du leder.
Vi tilbyr lederskolen som onlinekurs. Lær hvordan du skaper positivitet og får det beste ut av dine medarbeidere. Ta kurset når og hvor det passer deg, på PC, tablet eller mobil. Dette nettkurset gir deg fleksibilitet og stort læringsutbytte med korte, hyppige interaksjoner over tid.
Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. De er dårlig forberedt, de forstår ikke sin nye rolle eller konsekvensene av lederskiftet. Dette digitale kurs gir innsikten som trengs for å lykkes i denne krevende rollen.
Vi tilbyr onlinekurs om teamledelse. Din viktigste funksjon som teamleder, er å dyrke frem det som kalles lagånd. Kurset gir deg kunnskap om de viktigste faktorene bak et vellykkede team og teamledelse
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.
Er du interessert i å drive forretningsrettet og strategisk HR i en rolle som rådgiver for ledere og bedriftsledere? Lokkes du av stort personlig ansvar, være åpen for egen utvikling og jobbe fleksibelt på tvers av avdelinger med stadige forbedringer i eget arbeid og som støtte for andre?
Blir du tiltrukket av ansvaret for å støtte og lede sjefer? Ønsker du å engasjere og motivere i din rolle som en del av ledergruppen, være drivende og aktiv som en forretningsorientert arbeidspartner til toppledelsen i næringslivet?
Vår tilnærming til lederutvikling starter med lederen som person, lederens hverdag og lederens utfordringer. Vi tror at lederskap og lederatferd kan læres og videreutvikles, og at ledelse handler om mye mer enn medfødte egenskaper.
På dette kurset lærer du å bli en tydeligere leder. Skap positiv endring hos deg selv og på jobben!
Vi tilbyr Vitamin G – Lederstøtte nettkurs. Relevant påfyll og inspirasjon + svar på spørsmål om praktisk ledelse i hverdagen + sparring når noe står på hos deg + tilgang til vår erfaring og nettverk
We provide virtual course about Change Management Foundation. The Change Management Foundation course provides participants with a basic but solid grounding in the Principles of Change Management, as they are summarized in the reference literature.
We provide virtual course about Change Management Foundation and Pracitioner Combined. The Change Management Practitioner course provides participants with a thorough grounding in the Principles of Change Management, as they are summarized in the reference literature.
We provide virtual course about Change Management Practitioner. The Change Management Practitioner course provides participants with a thorough grounding in the Principles of Change Management, as they are summarized in the reference literature.
We provide virtual course about Managing Benefits™ Foundation. This 3-day foundation course discusses Managing Benefits guidance at a foundation level, ensuring that the candidate has sufficient knowledge and understanding of the principles, practices and techniques of this domain.
We provide virtual course about Managing Benefits™ Foundation and Practitioner Combined. Course description: This course combinds the 2 courses: Managing Benefits™ Foundation and Managing Benefits™ Practitioner.
We provide virtual course about Managing Benefits™ Practitioner. This 2-day Practitioner level course enables delegates to apply and understand how to tailor the Managing Benefits methodology effectively.