Gjennom et kurs i søkemotoroptimalisering vil du lære hvordan du trekker trafikk til hjemmesiden gjennom å få gode rangeringer i søkemotorene. Denne trafikken er helt gratis! Det handler bare om å gjøre de riktige tingene. Søkemotoroptimalisering er sagt å være en egen vitenskap, men det handler egentlig bare om å lage brukervennlig innhold, samtidig som at hjemmesiden er strukturert og programmert slik at google og de andre søkemotorene enkelt kan finne informasjonen de trenger. Det finnes mange juksemetoder for søkemotoroptimalisering. Bruker du slike metoder risikerer du å bli svartelistet fra søkemotorene. Et kurs vil hjelpe deg å gjøre ting på den riktige måten. Meld deg på et kurs i søkemotoroptimalisering i dag, og lær deg å markedsføre hjemmesiden din helt gratis. Internettmarkedsføring finner du under markedsføring og salg i kategorien administrasjon og ledelse.
Vi tilbyr nettbasert kurs i publisering. Dette emnet gir deg en praktisk rettet innføring i publisering på nett og papir, og du lærer også om publiseringsetikk, effektmåling og søkemotoroptimalisering.
Lokasjonsorientert søkemotoroptimalisering (også kalt lokal SEO) skiller seg fra tradisjonell søkemotoroptimalisering ved at fokuset ligger på å forbedre synligheten til en nettside ut fra et lokalt perspektiv. Det handler om å styrke sin posisjon i lokalmiljøet og øke sin tilstedeværelse i lokasjon
Søkemotoroptimalisering (også kalt for SEO) er en teknikk man bruker for å øke synligheten til en eller flere sider på internett. Denne teknikken gjør at en eller flere sider får høyere plassering i søkemotorens organiske søkeresultater. I dette kurset vil kursinstruktør Espen Faugstad lære deg alt
For å være synlige på internett, og vise faglig ekspertise, bør bedrifter publisere artikler jevnlig. Samtidig er det viktig at alle innlegg er skrevet på en måte som tar hensyn til algoritmene i søkemotorene.På dette kurset lærer du hvordan det kan gjøres.
Vi tilbyr online Google Ads kurs for deg som bruker byrå. Dette kurset i Google Ads er for deg som har satt bort annonseringsjobben til et byrå, men ønsker å få bedre oversikt og mer kontroll både på innhold, resultater og kostnader. Vet du hvor du finner kampanjene dine?
Vi tilbyr onlinekurs om Google Ads kurs: slik lykkes du med Google søk. Bli synlig på Google og skap suksess. Vi ser stadig en økende trend hvor kunder sammenligner priser, produkter, leverandører og søker etter informasjon de trenger.
Søkemotoroptimalisering (SEO, fra Search Engine Optimization) er et bredt fagområde som mange mener mye om. I løpet av denne kursdagen skal du få en solid innføring i faget, lære å jobbe med det selv og ikke minst lære hva du skal være obs på dersom SEO er en tjeneste du/dere vil kjøpe fra andre.
Det finnes andre søkemotorer enn Google... Få en grundig introduksjon til hvordan du kan komme i gang med Microsoft Ads. Nå ut til dine kunder på Bing og andre Microsoft-plattformer.
Vi tilbyr onlinekurs om synlighet i Google søk - organisk og betalt. Hvordan bli synlig der kundene er? Lær om SEO og Google Ads. Synlighet i Google er sannsynligvis noe av det viktigste din bedrift kan gjøre for å tiltrekke seg kunder.
Vi tilbyr onlinekurs om Google Ads, Analytics 4, Tag Manager og SEO. Dette er kurset for deg som vil utnytte Google Ads, Analytics 4, Tag Manager og SEO på en effektiv måte. Her får du hands-on erfaring og lærer de nyeste teknikkene for å optimalisere dine kampanjer, spore trafikk og analysere data.
Vi tilbyr grunnkurs i SEO del 1 - slik virker Google sin søkemotor som digital undervisning. Synlighet på Google er i dag en suksessfaktor for alle bedrifter. Hvis din bedrift ikke dukker opp i relevante søk, har den tapt.
Vi tilbyr grunnkurs i SEO del 2 - verktøy for måling og analyse som digital undervisning. Synlighet på Google er i dag en suksessfaktorer for alle bedrifter. SEO analyse er en viktig del av dette.
Vi tilbyr kurs om søkemotoroptimalisering som webinar. God søkbarhet handler om mer enn bare betalt annonsering hos Google. Her er det mye nyttig å lære seg i alt fra hvordan tekstene utformes, plasseres og ikke minst relevansen i hva du presenterer.