I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?
Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.
Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.
Vi tilbyr salgskurs - slik får du ja fra flere kunder. Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.
Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr bolig- og interiørstylingskurs. Er du opptatt av boligstyling og interiør? Kunne du tenkt deg å blitt boligstylist eller lære mer om hvordan en stylist jobber?
Du ønsker å satse på en karriere innen motebransjen eller varehandel, men du får ikke jobb? Kanskje du heller ikke kommer på intervju fordi du mangler erfaring og kompetanse? Da har vi veldig gode nyheter til deg! Vi skal lære deg alt du trenger av kompetanse, for å kunne jobbe som motekonsulent.
Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Butikksalg skiller seg ofte ut fra annet salg på mange måter, det er ofte mange arbeidsoppgaver utenom salget, det er vanskeligere å holde fokus på å selge til hver kunde, det kan være mange kunder samtidig og mange andre ting.
Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr online-kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt. Telefonsalg skiller seg ut fra vanlig salg med større krav til antall kundekontakter.
Ønsker du å formalisere din salgskompetanse? Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - på nett til markedets laveste pris! Har du minimum 5 års erfaring innen salg, men mangler utdanning innen faget? Da er veien til en formell fagutdanning kort. Det du mangler er teoridelen og en praktisk fagprøve.
Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.