I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr digitalt kurs om feedback som funker. Formålet med dette kurset er å hjelpe deg å utvikle dine tilbakemeldingsferdigheter, slik at du gir tilbakemeldinger som reduserer angst. Da maksimerer du muligheten for læring og kontinuerlig forbedring hos den enkelte.
Vi tilbyr digitalt kurs i medarbeidersamtalen 2.0 som har nye grep og metoder du kan bruke for å få mer ut av medarbeidersamtalene. Både forberedelser og oppfølging fungerer best når individet tas på alvor og alle forstår at det dreier seg om en medarbeidersamtale - og ikke en ledersamtale.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.
Er du interessert i HR, organisasjon og ledelse, og ønsker å lære mer om hvordan mennesker og organisasjoner fungerer? Med et årsstudium i HR og ledelse lærer du om sentrale temaer og prosesser som er relevante for arbeidslivet, som er viktig for arbeidstakere og for organisasjoners suksess
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Løft dine profesjonelle ferdigheter med vårt kurs i Motiverende Intervju, skreddersydd for helsepersonell. Dette omfattende opplæringsprogrammet lover å utstyre deg med den essensielle kunnskapen og praktiske erfaringen du trenger for å mestre teknikker i motiverende intervju.
Slik håndterer du utfordrende personalsamtaler og møter kompliserte situasjoner på en tydelig og profesjonell måte. Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte?
Bedre samspill gir økt lønnsomhet. Selvinnsikt, selvmestring og profesjonelle relasjoner gjennom bruk av Kjernekvadranten. Utforsk dine styrker og ressurser! Bli kjent med hva som karakteriserer deg og gi deg selv muligheten til å forstå hvordan du oppleves.
Vi tilbyr nettbasert studie om oppstart og oppfølging av medarbeidere. For å sikre at man raskest mulig får en produktiv medarbeider som vil trives og ønsker å fortsette i jobben, er det viktig å ha gode rutiner for mottak av nyansatte.
Vi tilbyr kurs i personalledelse som webinar. I denne videoen får du en rekke konkrete tips om hvordan du kan forbedre dine medarbeidersamtaler. Tipsene kommer fra to meget erfarne personalledere, Tom Erik Frydenlund og Kjell Ljøstad.
Etter mange år med lederutvikling og som leder selv, har Trude lært at de mest givende samtalene ofte er dem som foregår utenfor arbeidsstedet. Her deler hun noen tanker om det hun opplever som den gode samtalen.
Noen situasjoner med mennesker kan være krevende å håndtere. Det kan være vanskelig nok å gi en tilbakemelding til noen, men enda mer krevende å gjennomføre en samtale. Dette gjelder både privat og på jobb. Jeg vil snakke om vanskelige samtaler i arbeidsforhold og spesielt for deg som er leder.