Vi tilbyr kurs om den gode medarbeidersamtalen for bedrifter. Hvilke faktorer som skal til for å lykkes med å skape gode medarbeidersamtaler er det sentrale i dette kurset. For å oppnå dette er blant annet tillit mellom arbeidstaker og arbeidsgiver utslagsgivende.
Om kurset:
På denne måten blir det enklere å vurdere hva du kan skape for organisasjonen og deg selv. Resultatet kan bli forståelse for ansattes utfordringer, hjertevarme og rom.
Arbeidsglede kan oppnås gjennom medarbeidersamtaler:
For å skape arbeidsglede for dine medarbeidere må du stille de rette spørsmålene. I løpet av kurset lærer du dette i tillegg til å ha et rom for utvikling, ha påvirkningskraft, føle seg nyttig og det å bli sett. Dette er essensielle behov for alle ansatte.
- Rune Semundseth, samarbeidspartner, Businessmastering
Medarbeidersamtaler som virker:
Forventningsavklaring og dialog i hverdagen er helt sentralt. Det samme er systematikk i forbindelse med oppfølging. Vi samarbeider med Rune Semundseth og Businessmastering om system for gode medarbeidersamtaler.
- Pål Lillebø, CEO, Medco dinHMS
Hva vi går gjennom:
• Medarbeidersamtalers struktur
• Taushetsplikt og god etikk
• Hvordan gjøre medarbeidersamtalen til et styringsverktøy
• Forskjeller mellom arbeidsrelaterte og private forhold
• Hvordan skille mellom rollen som leder og personlig relasjon
• Kvalitet og hyppighet
• Distanse mellom leder og ansatte
• Hvordan du skaper mening med samtalen
Målgruppe for kurset:
Bedrifter