I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr digitalt kurs om den vanskelige samtalen. Hvorfor er noen samtaler så mye vanskeligere enn andre, og hvordan skal du håndtere dem? Det lærer du i dette kurset med Anne Marie Saxlund.
Vi tilbyr digitalt kurs om den vanskelige sykefraværssamtalen. I dette kurset lærer du hvordan du gjennomfører profesjonelle og trygge samtaler som gjør at folk forblir i jobben og at sykemeldte kommer raskere tilbake.
Vi tilbyr digitalt kurs i medarbeidersamtalen 2.0 som har nye grep og metoder du kan bruke for å få mer ut av medarbeidersamtalene. Både forberedelser og oppfølging fungerer best når individet tas på alvor og alle forstår at det dreier seg om en medarbeidersamtale - og ikke en ledersamtale.
Vi tilbyr kurset Medarbeidersamtalen 2.0 Noen leder- og medarbeiderverktøy er viktigere enn andre. Medarbeidersamtalen er et slikt verktøy. Til tross for viktighet har dette verktøyet blitt misforstått og dårlig håndtert i Norge, kanskje det mest forsømte lederverktøyet i Norge.
Vi tilbyr nettbasert studie om oppstart og oppfølging av medarbeidere. For å sikre at man raskest mulig får en produktiv medarbeider som vil trives og ønsker å fortsette i jobben, er det viktig å ha gode rutiner for mottak av nyansatte.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Lederkurs i medarbeidersamtalen er et dagskurs med en av våre dyktige kursholdere, enten digitalt eller fysisk. Kurset holdes i flere byer og ulike formater. Finn kurset som passer for deg.
Slik håndterer du utfordrende personalsamtaler og møter kompliserte situasjoner på en tydelig og profesjonell måte. Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte?
Bedre samspill gir økt lønnsomhet. Selvinnsikt, selvmestring og profesjonelle relasjoner gjennom bruk av Kjernekvadranten. Utforsk dine styrker og ressurser! Bli kjent med hva som karakteriserer deg og gi deg selv muligheten til å forstå hvordan du oppleves.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen for bedrifter. Samtalen du helst vil slippe - men må ta! Som leder kommer du før eller siden i situasjoner der du må si noe vanskelig til en medarbeider - og da er det lett å grue seg, utsette eller gå for en altfor vag versjon.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen - avdekke årsaker og forebygge når forventningene til arbeidstaker ikke innfris. Kurset skal gjøre deltakerne tryggere på forberedelse til og systematisering og formalisering av vanskelige samtaler.
Målet med kurset er å gi deg som deltaker innsikt i hvordan du med relativt enkle grep kan snu vanskelige samtaler til gode og konstruktive samtaler. Du vil få kjennskap til klassiske fallgruver og beslutningsfeller, og tips om hvordan du kan unngå dem.
Er du fersk i rollen som leder eller trenger du oppfriskning og fornyet inspirasjon? Å være ny som leder betyr ofte at du skal lede dine tidligere kollegaer, noe som kan by på ekstra utfordringer.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.