I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr kurs i medarbeidersamtalen. Få bedre grep på tilrettelegging, gjennomføring og oppfølging. Enkle grep som bidrar til større drivkraft, arbeidsglede og motivasjon:
Er du interessert i HR, organisasjon og ledelse, og ønsker å lære mer om hvordan mennesker og organisasjoner fungerer? Med et årsstudium i HR og ledelse lærer du om sentrale temaer og prosesser som er relevante for arbeidslivet, som er viktig for arbeidstakere og for organisasjoners suksess
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr interaktivt kurs om konflikthåndtering. Konflikter tar mye energi og tid, og kan forsure enhver relasjon eller miljø. Bli med på et interaktivt kurs der du får solide praktiske verktøy. Vi diskuterer også case og ulike situasjoner.
Vi tilbyr kurs om den gode medarbeidersamtalen for bedrifter. Hvilke faktorer som skal til for å lykkes med å skape gode medarbeidersamtaler er det sentrale i dette kurset. For å oppnå dette er blant annet tillit mellom arbeidstaker og arbeidsgiver utslagsgivende.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.
Slik håndterer du utfordrende personalsamtaler og møter kompliserte situasjoner på en tydelig og profesjonell måte. Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte?
Bedre samspill gir økt lønnsomhet. Selvinnsikt, selvmestring og profesjonelle relasjoner gjennom bruk av Kjernekvadranten. Utforsk dine styrker og ressurser! Bli kjent med hva som karakteriserer deg og gi deg selv muligheten til å forstå hvordan du oppleves.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.