Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Forbrukertilsynet slår kraftig ned på markedsføring som bryter med loven og en risikerer både overtredelsesgebyr og tvangsmulkt. Hvordan kan du sikre at din reklamekampanje er i tråd med loven? Lisa og Cathrine lærer deg de de viktigste prinsippene for lovlige reklamekampanjer og markedsføring.
Vi tilbyr kurs i slik synliggjør du effekten av markedsføring. Dette kurset lærer deg å måle og synliggjøre effekten dine markedsinvesteringer har på salg og øvrige KPIer ved hjelp av å knytte sammen ulike datakilder.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Vi tilbyr kurs i annonsering på sosiale medier. Bli rå på Digital Markesføring Jobber du med med markedsføring og har behov for et kunnskapsløft? - Erverv deg essensielle ferdigheter som nødvendige for å lykkes med digital markedsføring. En guide til kjappe resultater!
Effektiv kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til et vellykket team. Vårt kurs i kommunikasjon og samarbeid gir de ansatte en dypere forståelse av kommunikasjonsdynamikk og lærer dem teknikker for å forbedre samarbeidet på arbeidsplassen.
Å mestre kunsten å selge er en kritisk ferdighet i mange jobber og bransjer. Uansett om du er ny i salgsverdenen, eller en erfaren veteran som ønsker å finpusse ferdighetene dine, tilbyr våre salgsteknikkkurs det du trenger for å lykkes.
I en verden som stadig endrer seg, er det avgjørende for salgsteam å forstå og mestre kunsten av strategisk salg og kontinuerlig teamutvikling. Kurset er et heldagskurs designet for å utruste salgsteam med de nødvendige ferdighetene for å blomstre i dagens konkurranse og raskt skiftende landskap.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Vi tilbyr grunnleggende kurs i avtalerett. Du får innføring i forarbeidet til avtaleinngåelse, forhandlingsteknikk og viktige juridiske fallgruver for å begrense risiko. Kjenner du til beste praksis i avtaleforhandlinger, og de seneste dommene som påvirker avtaleretten?
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
Vi tilbyr nettkurs for deg som vil knekke taleskrekken å bygg selvtillit. I dette 45 minutters nettkurset får du en god innføring i hvordan du kan ta knekken på taleskrekken. Her får du nøklene til å mestre frykten.
Vi tilbyr talekurs for vettskremte - et kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er å bygge selvtillit ved å lære å ta ordet i forsamlinger, uten frykt. Du lærer å være mer tilstede under fremføringer, og opplever at det er du som tar kontroll over kroppen.
Vi tilbyr kurs i budsjettering for reiselivsbedrifter. Kurset og veiledningen skal lære deg å sette opp budsjetter og beregne nøkkeltall. Kurset er nettbasert med moduler. Her er også maler i excel som du kan benytte til å legge inn egne regnskapstall og lage egne budsjetter.
Kunnskap om kalkulasjon og prissetting er grunnleggende og avgjørende for lønnsomheten overlevelse i bedriften. Kurset gir kunnskap om hvordan du kan beregne priser på et opphold eller arrangementer, slik at du oppnår lønnsomhet og tjener penger på det du tilbyr.
Vi tilbyr kurs i reiselivsutvikling i og ved verneområder. Har du planer for reiselivssatsing i eller ved vernede områder, bør du ta dette nettkurset. Det skal gjøre deg i stand til å utarbeide en egen forretningsplan for en reiselivssatsing.
Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter - til hotell, fjellstue, gjestegård, gårdshotell, turisthytte, mv. Her får du kompetanse på hvordan du kan gjøre tilgjengeligheten og tilretteleggingen slik at alle kan få bedre opplevelser ved opphold i bedriften.
Vi tilbyr kurs i Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i publikumsbygg, uteområder, museer og utstillinger. Vektlegg mer universell utforming og gi flere besøkende flere og bedre opplevelser!
Hvorfor er det viktig med mer universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter? Om du eier, driver eller jobber i en reiseliv- og opplevelsesbedrift eller et spisested, er det sikkert viktig for deg at alle gjestene får gode opplevelser og er fornøyd med oppholdet.
Universell utforming gir bedre opplevelser for alle på serveringssteder Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter! Her får du forståelse av mange gjesters behov, og hvor viktig dette er for markedsmulighetene til serveringsbedriften.
Veilederen tar for seg driftsmessige forhold og utfordringer for bygdeturismeverter. Tema er bl.a. driftsrutiner, markedskunnskap og markedsføring, salg/booking, service/vertskapsrollen, kvalitetssikring og økonomi. Kjøp kurset og du kan få tilgang i dag!
Godt vertskap er det viktigste av alt! Vertskapet er avgjørende for hvordan gjestene opplever produktet. Det er viktig at alle som arbeider på campingplassen har tilnærmet lik kunnskap og oppfatning av det å være vertskap og hvordan alle bør utføre en vertskapsrollen.