Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Vil du bli leder eller en bedre leder? Noen kaller det Executive Career Consulting. Andre kaller det lederutvikling. Om du ønsker å utvikle deg som leder, har vi egne karriereendringsprogram som støtter deg i prosessen.
Vi tilbyr kurs om lede virtuelt som e-læring. De virtuelle øktene gir deltakerne en meget engasjerende opplevelse som inkluderer instruksjon, tilbakemeldinger, refleksjons- og gruppeoppgaver og trene på disse nye ferdighetene i en trygg treningssetting.
Toppledere (97%) opplever at innovasjonsevne er viktig for verdiskaping og konkurranseevne. Samme undersøkelse viser at langt over halvparten (65%) er usikre på om virksomheten har tilstrekkelig innovasjonsevne (P. McKinney).
Vi tilbyr kurs i lederskolen - kunsten å lykkes som leder som e-læring. Hva kan du som er ny som leder arbeide med for å bli trygg i din rolle som leder? Og hva kan du som allerede er leder arbeide med for å bli en stadig bedre leder?
Vi tilbyr kurs i prosjektledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Vi tilbyr mellomlederkonferansen 2025 som webinar. Gjennom de siste 5 årene er konferansen etablert som den absolutte møteplassen for mellomledere i alle fagfelt. Vi jobber med programmet og publiserer så snart vi har noe.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.