Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr grunnkurs i anskaffelsesregelverket - offentlige anskaffelser som nettundervisning. Hensikten med kurset er å gi basis opplæring og grunnleggende forståelse av Anskaffelsesregelverket og når dette kommer til anvendelse.
I kurset gjennomgår vi regler knyttet til det ansvaret logistikkbedriften har for feil som oppstår, og også forholdet til forsikringsavtaler. Kurset er praktisk rettet og viser beste praksis og hvordan best løse en reklamasjon/”claim”-sak.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 Kvalitetssystemer - Kvalifisering og oppfølging av leverandører. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger tolkning og praktisk implementering av kravene. Kurset blir avholdt på Teams eller Zoom.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr videregående nettkurs i tilbudsevaluering - fordypning i evalueringsmetoder. I dagliglivet sammenlignes to tilbud ved å holde deres styrker og svakheter opp mot hverandre. Slik finner man sjelden det beste tilbudet i offentlige anskaffelser.
Vi tilbyr nettbasert grunnkurs i innkjøp for innkjøpere i privat næringsliv. Få bedre kjennskap til din rolle som innkjøper og dens betydning i din bedrift. Bli en tryggere innkjøper, fra behovsavklaring til kontraktsinngåelse.
For mange knytter det seg fortsatt utfordringer til bruk av statens standardavtaler. Målet med dette kurset er å gi deg nøkkelen til å foreta et korrekt valg av SSA-kontraktstype, uten å måtte lese gjennom hele porteføljen av maler. På denne måten effektiviserer du innkjøpsprosessen.
Vi tilbyr nettkurs i SOA Bærekraft - sertifisering i offentlig anskaffelser. Med dette kurset får du en praktisk gjennomgang av hvilke regler du som innkjøper kan benytte for å stille krav om miljø- og samfunnshensyn i kommende anskaffelser.
Vi tilbyr nettkurs om tilbudsevaluering - praktisk bruk av evalueringsmodeller. Hvor går grensen mellom rettslige krav og innkjøpsfaglig skjønn? De fleste tvister innen offentlige anskaffelser omhandler tilbudsevaluering.
Vi tilbyr grunnkurs i materialsertifikater for bedrifter. Er du materialkoordinatorer, innkjøper eller ikke-teknisk personell og syns det er vanskelig å lese materialsertifikater? Da bør du melde deg på dette kurset.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev logistikkoperatør som nettundervisning. Logistikkoperatørkurset er for deg som jobber med lasting, lossing og klargjøring for forsendelse av gods eller passasjerer. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Vi tilbyr grunnkurs i lager- og logistikkmedarbeider som nettstudie. Kurset gir deg grunnleggende kjennskap til faget for at du skal kunne utføre praktiske arbeidsoppgaver som lager- og logistikkmedarbeider.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.