Her finner du kurs innen Human Resource Management (HR) og personal temaer som rekruttering og utvalg, kommunikasjon, personlighetsanalyse og intervju. Du vil også finne kurs innen karriere, team, gruppedynamikk og medarbeidersamtale. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien Ledelse og strategi eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
I dette kurset avslører vi hemmeligheten bak naturlig autoritet, styrker din gjennomslagskraft i hverdagen og gir deg innsikten du trenger for å møte de daglige utfordringene som leder, samtidig som du fremmer et positivt arbeidsmiljø og oppnår organisasjonens mål.
Vi leverer også kurs/eventer for større grupper, bedrifter eller lag. For Kurs på Østlandet, hvis dere er flere enn to personer så anbefaler vi at dere tar kontakt så vi kan skreddersy et kursopplegg som er tilpasset deres behov.
Vi tilbyr improvisasjonsteater og teambygging for bedrifter. Når sist løp du etter en kollega og hylte av begeistring mens dere lekte sisten? Eller dere falt sammen i latterkrampe mens dere mimet at dere var gresshopper? Antageligvis aldri. Men nå har dere muligheten til det!
Vi tilbyr kurs om arbeidsmiljø, ansvar og konsekvenser modul 1. Målet med opplæringen er å gi personer som skal bruke arbeidsutstyr nevnt i 701 "Forskrift om organisering, ledelse og medvirkning" og 703 "Forskrift om utførelse av arbeid" en grunnleggende innføring i sikker bruk av arbeidsutstyr.
Kurset for deg som ønsker å nå frem til potensielle arbeidsgivere, få presentert deg på best mulig måte og finne drømmejobben!
Vi tilbyr dansekurs for bedrifter. Dance Popup AS tar gjerne en popup hos deres firma. Det kan være et dansekurs i deres lokaler, en party ”teaser” på festen hvor alle er med å danser, eller organisert dans på julebordet.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering. Securitas’ konflikthåndteringskurs styrker evnen til å løse konflikter og bidrar til at ansatte i din bedrift bedre ivaretar egen og andres sikkerhet.
Kurset tar bl.a. for seg lederrollen, organisering av eget arbeid, delegering, ansettelse av nye medarbeidere, opplæring og utvikling, kvalitetsoppfølging, oppfølging av medarbeidere og kunder, og teamarbeid.