Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr webinar om ledergruppen - samhandling og utvikling. Kurset gir deg en rekke malverktøy for effektivisering av teamarbeidet, og fokuserer på hvordan en kan bygge gode ledergrupper og hva som er viktig for å få disse til å fungere i henhold til forventningene.
Vi tilbyr kurs om møteledelse, møteteknikk og møtestruktur som webinar. Et spesialkurs for deg som er leder, skal lede andre i møter, i team, i styrerom eller på generalforsamlinger, årsmøter etc.
Vi tilbyr kurs om lede virtuelt som e-læring. De virtuelle øktene gir deltakerne en meget engasjerende opplevelse som inkluderer instruksjon, tilbakemeldinger, refleksjons- og gruppeoppgaver og trene på disse nye ferdighetene i en trygg treningssetting.
Individuell coaching er en tilpasset veilednings metode med aktiv lytting som bidrar til personlig utvikling, motivasjon og måloppnåelse.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Vi tilbyr lederkurs som nettbasert studie. Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Målsettingen med kurset er å gi deltakerne en faglig forståelse for ulike utfordringer knyttet til lederverv og ledelse.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.