I kategorien strategi og forretningsmodell finner du kurs og opplæring i bruk og implementering av forskjellige strategier og forretningsmodeller. Det finnes like mange strategier som det finnes bedrifter. Din organisasjons suksess er avhengig av hvor vellykket den valgte strategiske plattformen blir implementert og konkretisert. Strategikursene her tar for seg sammenhengen mellom strategi, taktikk og handling. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Tidligere kurs i FNs bærekraftsmål. Vårt kurs i FNs bærekraftsmål har fått ny drakt. Kurset lærer deg hvordan du kan benytte eksisterende ledelsessystem og systemtankegang i bærekraftsarbeidet.
Vi tilbyr kurs i bærekraftsrapportering etter GRI standarden. Bærekraftrapportering handler ikke bare om rapporter. Det handler om å utnytte informasjon for å utvikle strategier og måle prestasjoner.
På 2 dager vil du lære hvordan du skal gjennomføre en Design Sprint med ditt team. Det vil ikke være et tung teoretisk kurs, men en praktisk og team-basert workshop. Vi gjør fortiden våre sprinter online. Snart vil vi tilby online kurs i workshop design og fasilitering. Mer info om dette kommer.
Ett kurs av og i samarbeid med Iselin Larsen.
Skal du starte med noko nytt, utvide eksisterande produksjon, eller berre treng hjelp til å auke lønsemda i det du driv med på garden? Vi hjelper deg gjennom utviklingsprosessen!
Vi tilbyr kurs i strategisk ledelse og innovasjon som nettbasert undervisning. Dette er en yrkesrettet utdanning som gir deg kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse innen strategi og innovasjon.
Vi tilbyr gratis digitalt kurs om slik lager du en forretningsmodell. Business Model Canvas er et verktøy utviklet av Alexander Osterwalder. Verktøyet er et rammeverk som består av ni byggeklosser.
Vi tilbyr kurs om digital strategi som webinar. Lær deg elementene i en god strategi på nett. En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt verdi både for virksomheten og kunden ved hjelp av digitale kanaler.
Vi tilbyr webinar om forretningsutvikling og Design Thinking, lær å lage knallgode kundeopplevelser. Verden er i endring. Det snakkes om den fjerde industrielle revolusjon og stadig flere ledere etterspør innovasjon og ny konkurransekraft. Men hva betyr det? Hvor skal vi begynne?