Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Ønsker du å formidle faget ditt til et større publikum enn bare dine egne fagfeller? Vil du lære hvilke virkemidler de dyktige fagformidlerne bruker, enten de er forskere eller forskningsjournalister?
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
En rørlegger i Oslo kan hjelpe deg med å løse ethvert rørrelatert problem du måtte ha. De kan installere, reparere og vedlikeholde rørsystemer for vann, avløp og gass, og kan også hjelpe deg med å finne riktig utstyr og materialer for ditt hjem eller bedrift. Rørleggerne i Oslo er kjent for å være p
Vi tilbyr utdanning til fagbrev salg og service VG3 - nettstudie m/samlinger. Det er mulighet til å søke studieplass hele året. Dette skyldes at forelesningene følger årshjulet vårt, som gjør at temaene kommer på nytt. I tillegg tar vi opp alle forelesninger og legger de på nettskolen.
Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.
Vi tilbyr online gratis salgskurs. De beste selgerne investerer tid på å stadig utvikle seg. Vi inviterer deg til å gjøre det samme.
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Du skal ikke bli akterutseilt, men lære suksessmodeller fra de beste markedsførerne i verden - Testet ut i det norske markedet.