Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
ANFO Effekt har engasjert hele bransjen siden 2012. Dette er caser og eksempler som viser at markedsføring kan gjøre en betydelig forskjell for bedrifter og merkevarer.
Målet med ANFO Effekt er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.
Hva er et ANFO Effekt-case?
Målsettingen skal være klart definert og effekten måles i henhold til dette. Det er altså ingen krav til virkemidler. Et godt case kan fokusere på ett eller flere virkemidler, eksempelvis event, sosial media, PR, massekommunikasjon, design, pris og distribusjon. Det viktige er ikke mediekanal eller kommunikasjonsdisiplin, men evnen til å dokumentere en klar og beviselig sammenheng mellom innsats og effekt. Effekten skal dokumenteres og tilbakeføres til den forretnings- og markedsføringsmessige målsetting som er grunnlaget for arbeidet.