Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Trenger du faglig påfyll til seminaret eller fagsamlingen, tilbyr vi spesialsydde foredrag om retorikk og overbevisningens kunst. Med andre ord: Lær deg hvordan du kan overbevise bedre og flere, samt hvordan du blir en tryggere taler.
Vi tilbyr, på din arbeidsplass, kurs for bedrifter som ønsker en/to dagers inspirerende opplæring med fokus på å presentere effektivt. Tilpasset alle nivåer, nyttig for hele bedriften fra sentralbord og innover og oppover.
Vi har kurs som passer de fleste, og skreddersyr løsninger. Trenger du og dine ansatte å bli bedre til å overbevise omgivelsene? RetoRingdal tilbyr kurs i retorikk, kommunikasjon og formidling skreddersydd for din organisasjon.
Forbrukertilsynet slår kraftig ned på markedsføring som bryter med loven og en risikerer både overtredelsesgebyr og tvangsmulkt. Hvordan kan du sikre at din reklamekampanje er i tråd med loven? Lisa og Cathrine lærer deg de de viktigste prinsippene for lovlige reklamekampanjer og markedsføring.
Vi tilbyr kurs i slik synliggjør du effekten av markedsføring. Dette kurset lærer deg å måle og synliggjøre effekten dine markedsinvesteringer har på salg og øvrige KPIer ved hjelp av å knytte sammen ulike datakilder.
Vi tilbyr nettkurs i presentasjonsteknikk som virtuelt klasserom. Har du vært på forelesninger, seminar eller foredrag, og tenkt at dette kunne jeg ha vært foruten, fordi både framføring og innhold var dørgende kjedelig? I så fall er du ikke alene om det.
Vi tilbyr nettkurs i rådgivende salg som er en viktig ferdighet å ha i dagens marked, fordi det er grunnlaget for å etablere tillit hos en kunde. Tillit er viktig for at en kunde skal bli mottakelig for dine ideer og synspunkter, som jo ofte er forskjellig fra dine.
Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.
Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg for bedrifter. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Vi tilbyr webinar om slik presenterer du stoffet ditt. ABC til digitale presentasjoner i koronaens tid, med triksene du vil ha nytte av også når vi kan møtes fysisk. Adrian Lund er blant landets beste til å presentere. Nå gir han sine beste tips.
Vi tilbyr e-læringskurs som salgsmedarbeider. Kurset salgsmedarbeider er et nytt og spennende opplæringstilbud innen service- og varehandelsbransjen. Kurset har som målsetting og gi deg grunnleggende kompetanse innen fagområdet salg og service.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.