Booking av kundemøter - Bedriftsinternt



Kursarrangør: Dialogkompetanse
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Bedriftsinternt / Større grupper
Event / Arrangement
Foredrag
Undervisningstid: Ta kontakt for avtale
Varighet: 2 dager
Pris: Ta kontakt

Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.

Innhold:
Under kurset vil kursdeltakere lære viktige teknikker for å lykkes med møtebooking og kundedialog på telefon. Her blir også kursdeltagere kjent med anerkjente begreper og teknikker innen salgsfaget. Kurset er modulbasert og kan integreres som en del av større salgsskole/onboarding for selgere eller kundesupport/kundesenter. Kurset går over 2 dager, og inkluderer personlig oppfølging av hver enkelt kursdeltager.

Følgende tema er viktig på kurset:
• Personlig målsetting: Hvordan skal jeg sette målsetting for å lykkes i jobben?
• Hvordan lykkes med møtebooking over tid?
• Teknikker som umiddelbart gir flere møter.
• Typemodellen: Hvordan håndtere ulike kunder?
• Hva må gjøres for at kunder føler "møtebooking" er god service?
• Praktisk trening, møtebooking.
• Tips til personlig læring, veien videre for å løfte salg!
• Personlig salgscoaching fra en erfaren salgscoach.

Kurset avsluttes med evaluering av kurs, foredragsholder, resultater av trening og kursinnhold.