Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Ledelse er et bredt felt av fag og ferdigheter. Uavhengig av om du er ny som leder, eller har vært leder en stund er det både godt og nyttig å få påfyll i lederrollen. I dette kurset gir vi deg en oversikt over noen sentrale elementer i det å være leder, med vekt på den viktige hverdagsledelsen.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Vi tilbyr kurs om lede virtuelt som e-læring. De virtuelle øktene gir deltakerne en meget engasjerende opplevelse som inkluderer instruksjon, tilbakemeldinger, refleksjons- og gruppeoppgaver og trene på disse nye ferdighetene i en trygg treningssetting.
Bruken av autonome team øker kraftig. Autonome team er avhengig av å raskt finne en arbeidsform som fungerer. Dette kurset hjelper deg som leder andre med å finne nøkkelen til det produktive teamet.
Har du vært i et møte hvor du ikke sa fra om noe viktig du hadde på hjertet? Når var siste gang du lurte på noe, men lot være å spørre? Eller kanskje var du uenig i noe, men unnlot å påpeke det. Kanskje fordi du var redd for å dumme deg ut?
Lær hvordan mangfold og inkludering kan styrke din organisasjon. Dette kurset gir innsikt i egne bias, inkluderende lederskap, og hvordan man bygger et arbeidsmiljø hvor alle føler seg velkomne og verdsatt.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.