Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vår tilnærming til lederutvikling starter med lederen som person, lederens hverdag og lederens utfordringer. Vi tror at lederskap og lederatferd kan læres og videreutvikles, og at ledelse handler om mye mer enn medfødte egenskaper.
På dette kurset lærer du å bli en tydeligere leder. Skap positiv endring hos deg selv og på jobben!
Vi tilbyr Vitamin G – Lederstøtte nettkurs. Relevant påfyll og inspirasjon + svar på spørsmål om praktisk ledelse i hverdagen + sparring når noe står på hos deg + tilgang til vår erfaring og nettverk
Vi tilbyr kurs i lederskolen - kunsten å lykkes som leder som e-læring. Hva kan du som er ny som leder arbeide med for å bli trygg i din rolle som leder? Og hva kan du som allerede er leder arbeide med for å bli en stadig bedre leder?
Vi tilbyr utdanning som sertifisert Business Manager som onlinekurs. Business Manager-utdanning. Er du i ferd med å få en rolle i selskapets ledelse eller har du allerede en stilling i selskapet? Føler du deg usikker på det nye trinnet eller mangler du erfaring og kunnskap?.
Vi tilbyr kurs Selvledelse. Bedre selvledelse gir mulighet til bedre prestasjon og mestring. Økt selvledelse gir mulighet til prestasjon og mestring.
Kurset gir økt kunnskap om innovasjonsprosessen, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Ledelse er et bredt felt av fag og ferdigheter. Uavhengig av om du er ny som leder, eller har vært leder en stund er det både godt og nyttig å få påfyll i lederrollen. I dette kurset gir vi deg en oversikt over noen sentrale elementer i det å være leder, med vekt på den viktige hverdagsledelsen.
Vi tilbyr nettbasert kurs med sertifisering i Everything DiSC® Workplace. Everything DiSC® er et forskningsbasert og anerkjent refleksjonsverktøy for medarbeider, team og lederutvikling som vil hjelpe deg med å styrke relasjonskompetansen i din organisasjon.