I kategorien lederkurs og lederutvikling finner du kurs for ledere over hele landet. Alle vet at god ledelse er avgjørende for en velfungerende virksomhet. Temaene og valgmulighetene for slike kurs er derfor mange. Her finner du ledelseskurs som for eksempel; lyttekurs for ledere, teamutviklingskurs, møteledelse, strategisk lederskap, lederkurs i DISK modellen, personalledelse, lederkurs for frivillige organisasjoner, toppledertrening, ledelseskurs for kvinner osv. Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederstiler og lederroller og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Med dette kurset lærer du det du trenger å kunne om nærvær, sykefravær, sykefraværsoppfølging og den vanskelige sykefraværssamtalen. Kurset holdes for HR, ledere, VO og tillitsvalgte.
Her fokuserer vi på det en leder bør kunne om Cybersikkerhet, og hvordan bli en bedre kravstiller.
Vi tilbyr onlinekurs om digital strategi for ledere. Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler. Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier.
Du presenterer i møterommet, på webinaret, i videomøter, i paneldebatten, på scenen, når du pitcher, når du underviser, når du vil overbevise - vi presenterer til hverdags og til fest. Hva ville skjedd om du trente strukturert på måten du fremfører på?
We provide course about: Help! I just became an Engineering Manager. If you recently transitioned from an engineering role to a people manager, you may be struggling with the psychological shift that comes with pivoting your focus from computer science to people science.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i konflikthåndtering for ledere. Opplever du fastlåste situasjoner og vedvarende gnisninger på arbeidsplassen? Konflikter er en kilde til økt sykefravær, turnover, og produktivitetslekkasjer, som koster norske bedrifter store beløp hvert år.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.