Vi tilbyr onlinekurs om digital strategi for ledere. Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler. Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier.
Innhold:
Markedet er i konstant forandring, og det blir stadig viktigere å ha en solid digital strategi. Dagens markedsførere må stadig revidere og justere sine markedstilbud på grunn av endring i kundenes behov og konkurransen i markedet.
Agenda:
• Oversikt over det digitale bildet
• Viktige verktøy for å lykkes digitalt
• Mål, strategi og planlegging
• Strategisk bruk av sosiale medier
• Målgrupper og segmentering
• Annonseplattformer
• Analyse og innsikt
Målgruppe for kurset:
Dette kurset passer for deg som planlegger, eller sikter mot å planlegge dagens og fremtidens digitale markedsstrategi, og som har behov for en mer helhetlig forståelse.
Forkunnskaper:
• Du må ikke ha noe kunnskap om digital strategi fra før
• Det er en fordel å vite litt om Google, Google Analytics, sosiale medier og andre digitale plattformer fra før, men ikke et krav.
Kursmateriell:
Kurset følger du fra din egen PC eller Mac, fra hjemmekontor eller arbeidsplass (eller der du måtte ønske). Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan delta aktivt. Ingen spesiell programvare kreves forhåndsinstallert. Kursavgiften inkluderer kursdokumentasjon, kursbevis og diplom.