Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 Kvalitetssystemer - Kvalifisering og oppfølging av leverandører. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger tolkning og praktisk implementering av kravene. Kurset blir avholdt på Teams eller Zoom.
Vi tilbyr videregående nettkurs i tilbudsevaluering - fordypning i evalueringsmetoder. I dagliglivet sammenlignes to tilbud ved å holde deres styrker og svakheter opp mot hverandre. Slik finner man sjelden det beste tilbudet i offentlige anskaffelser.
Vi tilbyr nettbasert grunnkurs i innkjøp for innkjøpere i privat næringsliv. Få bedre kjennskap til din rolle som innkjøper og dens betydning i din bedrift. Bli en tryggere innkjøper, fra behovsavklaring til kontraktsinngåelse.
For mange knytter det seg fortsatt utfordringer til bruk av statens standardavtaler. Målet med dette kurset er å gi deg nøkkelen til å foreta et korrekt valg av SSA-kontraktstype, uten å måtte lese gjennom hele porteføljen av maler. På denne måten effektiviserer du innkjøpsprosessen.
Vi tilbyr nettkurs i SOA Bærekraft - sertifisering i offentlig anskaffelser. Med dette kurset får du en praktisk gjennomgang av hvilke regler du som innkjøper kan benytte for å stille krav om miljø- og samfunnshensyn i kommende anskaffelser.
Vi tilbyr nettkurs om tilbudsevaluering - praktisk bruk av evalueringsmodeller. Hvor går grensen mellom rettslige krav og innkjøpsfaglig skjønn? De fleste tvister innen offentlige anskaffelser omhandler tilbudsevaluering.
Vi tilbyr nettkurs om kjøpsretten - en innføring. I dette kurset får du innsikt i reglene for kjøp, herunder om forsinkelse og mangel. I dette kurset omhandler vi reglene for kjøp. Vi ser at det fins flere ulike lover på kjøpsområdet.
Vi tilbyr grunnkurs i materialsertifikater for bedrifter. Er du materialkoordinatorer, innkjøper eller ikke-teknisk personell og syns det er vanskelig å lese materialsertifikater? Da bør du melde deg på dette kurset.
Vi tilbyr innkjøpskolen som onlinekurs. Ønsker du å lære mer om innkjøp? Da har du muligheten nå til å skaffe deg mer nyttig kunnskap om innkjøp, og få de praktiske verktøyene du trenger for å kunne gjøre de beste avtalene.
Vi tilbyr onlinekurs om innkjøpsskolen med prep-kurs i offentlige anskaffelser (SOA Basis). Ta skolen for innkjøpere og lær å gjennomføre anskaffelser etter beste praksis. Kurset er basert på fagplanen SOA Basis fra DFØ. Etter endt kurs kan du ta sertifiseringstesten hos Norsk Test.
Vi tilbyr online Prep-kurs i offentlige anskaffelser (SOA Basis). Bli kjent med regelverket og vit hvordan du gjennomfører innkjøp i henhold til lover og regler. Kurset er basert på fagplanen SOA Basis fra DFØ. Når alle moduler er bestått får man tilgang til SOA Basis sertifiseringstest.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr kurs om innføring i transport og spedisjon som nettkurs. Et must for alle nye medarbeidere og andre som ønsker innføring i en allsidig bransje. Dette nettbaserte kurset tar for seg mange temaer og gir grunnleggende kunnskap om bransjens mange arbeidsområder.
I kurset gjennomgår vi regler knyttet til det ansvaret logistikkbedriften har for feil som oppstår, og også forholdet til forsikringsavtaler. Kurset er praktisk rettet og viser beste praksis og hvordan best løse en reklamasjon/”claim”-sak.