Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
Vi tilbyr nettbasert kurs om markedsføring i sosiale medier: mindset og best practice. Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er.
Vi tilbyr skrivekurs i kreativ skriving for grupper og arbeidsplasser i hele landet. På kurset får du oppgaver som du skal besvare i løpet av kort tid. Når vi jobber raskt, blir vår indre kritiker satt ut av spill. Det viser seg at vi blir ekstra kreative da.
En guide til kjappe resultater
Vi tilbyr digitalt skrivekurs om boka om ditt liv - en unik skriveopplevelse. Alle kan skrive sin egen livshistorie! Det er krever en del arbeid, utholdenhet, struktur og egendisiplin. Hjelp til et godt språk og kunnskap om det tekniske kan du lære!
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
For å være synlige på internett, og vise faglig ekspertise, bør bedrifter publisere artikler jevnlig. Samtidig er det viktig at alle innlegg er skrevet på en måte som tar hensyn til algoritmene i søkemotorene.På dette kurset lærer du hvordan det kan gjøres.
Ønsker du at vi hjelper deg med å rydde i din konto, jobber med footer, ser på kontoinnstillinger eller lignende? I en workshop jobber vi konkret i deres konto, samtidig som du lærer deg å gjøre jobben selv. Ta kontakt med oss for mer informasjon om hvordan en workshop kan se ut for dere.
Vi tilbyr Grunnleggende Digital Markedsføring for. Dette minikurset gir en grundig innføring i digital markedsføring, med fokus på hvordan små og mellomstore bedrifter kan bruke digitale kanaler for å forbedre sin tilstedeværelse, tiltrekke flere kunder, og øke salget.