Dette kurset er laget for deg som vil lære å bruke Google Analytics 4, og få innsikt i hvordan kundene dine bruker nettstedet eller appen din. Kurset varer i 4 timer og 55 minutter og er stappfullt med verdifull informasjon. Når du er ferdig med kurset kan du jobbe profesjonelt med Google Analytics
Vi tilbyr onlinekurs om Google Analytics 4 (GA4). Google Analytics 4 kurs for alle som vil komme i gang med den nye versjonen. Google Analytics 4 er en ny versjon av Google Analytics som erstatter Universal Analytics (den versjonen du har brukt frem til nå).
Hvilke kanaler skal du inkludere i din digitale strategi? Det digitale landskapet kan være vanskelige å navigere i, valgene er flere enn noengang tidligere, hvor finner du dine kunder?
Vi tilbyr onlinekurs om Google Ads, Analytics 4, Tag Manager og SEO. Dette er kurset for deg som vil utnytte Google Ads, Analytics 4, Tag Manager og SEO på en effektiv måte. Her får du hands-on erfaring og lærer de nyeste teknikkene for å optimalisere dine kampanjer, spore trafikk og analysere data.
Vi tilbyr nettstudie i Data Analyst. Bli dataanalytiker og få en nøkkelrolle i bedriften. Behovet for dataanalytikere er enormt i de fleste bransjer i dag og i fremtiden.
Bli en ettertraktet dataanalytiker med avanserte ferdigheter innen blant annet databaser, skytjenester og big data. Du vil få kompetanse til å veilede organisasjoner til å ta informerte beslutninger ved å bruke relevant og oppdatert informasjon.
Vi tilbyr kurs om alternativer til Google Analytics som webinar via Zoom. Er du i tvil om du skal fortsette med Google Analytics 4, eller satse på en annen plattform i stedet? Leter du etter GDPR-sikre alternativer? Her får du oversikt og beslutningsgrunnlag.
Vi tilbyr grunnkurs i Google Analytics som holdes som webinar via Zoom. Kurset er praktisk, og vi anbefaler at kursdeltagere har tilgang til egen Google Analytics-konto, slik at de får innsikt i egne brukerdata, markedsføring mm ila kurset.
Vi tilbyr heldagskurs om Google Analytics 4 som avholdes som webinar via Zoom. Google Analytics er verdens mest brukte verktøy for webanalyse. Med dette kan du analysere brukeratferd, kampanjeresultater og mye mer i stor detalj. På kurset lærer du alt du trenger å vite for å utnytte GA4 til fulle!
Vi tilbyr kurs om praktisk problemløsning i Google Analytics 4 - gruppecoaching, som webinar via Zoom. Halvdags workshop for en liten gruppe som får problemløsning og veiledning i oppsett og konfigureringer knyttet til Google Analytics 4.
Vi tilbyr kurs om rask innføring i webanalyse med Google Analytics 4 som webinar via Zoom. Etter kurset skal du vite det viktigste om webanalyse med Google Analytics 4, og være i stand til å bruke verktøyet til å skaffe deg relevant innsikt om egne brukere og eget nettsted.
Vi tilbyr kurs om søkeannonsering med Google Ads som webinar via Zoom. Lær deg å utnytte mulighetene i Google Ads, inkludert det svært effektive kampanjeformatet Performance Max! I dette kurset lærer du hvordan du kan drive lønnsom annonsering på Google.
We provide virtual course about Architecting with Google Compute Engine. This course will familiarize you with Google Cloud´s flexible infrastructure and platform services, with a specific focus on Compute Engine.
We provide online course about Architecting with Google Compute Engine. This 3-day instructor-led class introduces participants to the comprehensive and flexible infrastructure and platform services provided by Google Cloud, with a focus on Compute Engine.
We provide online course about Architecting with Google Kubernetes Engine. This course introduces participants to deploying and managing containerized applications on Google Kubernetes Engine (GKE) and the other services provided by Google Cloud Platform.
We provide online course about security in Google Cloud Platform. Through lectures, demonstrations, and hands-on labs, participants explore and deploy the components of a secure GCP solution.
Vi tilbyr kurs om Google Analytics som webinar. Google Analytics er et gratis analyseverktøy for å kartlegge trafikken på nettsidene. Du skal kunne kartlegge hvilke saker som leses, hva brukerne gjør på nettsiden dine, hvor de kommer fra og hvor de går videre.