I kategorien coaching finner du kurs som hovedsakelig er rettet mot næringslivet. Et kurs i coaching kan hjelpe deg å bli bedre til å takle stress og konflikter, samtidig som du vil lære å utnytte din mentale kapasitet mer effektivt. Du vil også lære mye om motivasjon. Et coaching kurs for ledere kan hjelpe deg å bli en bedre leder, slik at du bedre utnytter kapasiteten til dine medarbeidere. Det handler mye om å tenke på en positiv og konstruktiv måte. Meld deg på et coaching kurs i dag, så vil du snart se positive resultater. Følg linken for kurs i NLP - Nevro lingvistisk programmering, Personlig utvikling eller Administrasjon og ledelse. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Tor Berntsen er coach for ledere og har hjulpet flere10-talls ledere med å bli den beste utgaven av seg selv. Hans coaching tar alltid utgangspunkt i den enkelte lederens unike situasjon, samtidig som den bygger på et solid fundament av forskningsbasert kunnskap og personlige erfaringer.
Vi tilbyr kurs om styrketrening i kommunikasjon som webinar. Klok mellommenneskelig kommunikasjon er ikke så enkelt som man tror fordi vi har forskjellige måter å kommunisere på. Men, det er fullt mulig å lære seg å justere kommunikasjonen etter mottaker.
Vi tilbyr Prestasjonspsykologi, coaching og mental trening. Få kompetansen du trenger for å gjøre suksess som coach og mental trener! Å veilede mennesker som har behov for livsstilsendring eller som ønsker å utnytte sitt potensiale og prestere bedre, handler om mer enn treningsprogram og kostplaner.
ICC er en av verdens største coachingorganisasjoner og ble grunnlagt av Josep O`Conner og Andrea Lages i 2001.Pr dags dato har vi utdannet over 15000 coacher i nærmere 70 land. Utdannelsen gir deg en dyp og praktisk erfaring i å coache deg selv og andre. Opplevelses-og løsningsfokusert innlæring.
Vi tilbyr bedriftskurs om mestring, medvirkning og motivasjon i VO for ansatte i voksenopplæringen og flyktningtjenesten / NAV. Intensjonen med dette metodearbeidet er at elevene skal medvirke i å finne løsninger på det de strever med, og at de skal oppleve autonomi og mestring i skolehverdagen.