I denne kategorien finner du kurs og opplæring innen denne ?livsviktige? kunsten salg. Mange virksomheter regner alle sine ansatte som selgere, enten de er selgere av et konkret produkt eller de rett og slett bare er med på å ?selge? eller lage god stemning rundt, i, eller om bedriften. Det er mange måter å lære seg salg på, som for eksempel ved å pugge salgsteknikker og formularer eller ved å tilnærme seg en mer praktisk eller abstrakt tilnærming med motivasjonskurs eller selvprogrammeringskurs. Det finnes like mange forskjellige salgsteknikker som det finnes selgere. Men et kurs kan hjelpe med å få ut det beste ut av hver enkelt. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kurs i forhandlingsteknikk. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner et salgskurs som passer deg.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Du ønsker å satse på en karriere innen motebransjen eller varehandel, men du får ikke jobb? Kanskje du heller ikke kommer på intervju fordi du mangler erfaring og kompetanse? Da har vi veldig gode nyheter til deg! Vi skal lære deg alt du trenger av kompetanse, for å kunne jobbe som motekonsulent.
In this course, you will learn about S4550 Cross-Functional Customizing in SAP S/4HANA Materials Management
In this course, you will learn about the fundamental business processes in SAP S/4HANA Sales. In addition, you will learn how to perform the most important functions in the sales process chain, from presales to customer payment, in the SAP S/4HANA system.
We provide online course about S4605 sales processing in SAP S/4HANA sales. This course is ideal for persons requiring detailed knowledge about customizing of sales processes and basic functions.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget som nettbasert studium med veiledning. Ved å delta på eksamensforberedende kurs hos Norsk Fagutdanning vil du gjennomføre teoretisk eksamen som praksiskandidat før oppmelding til fagprøven.
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr praktisk lederkurs for salgsledere for bedrifter. Kurset gir salgsledere og mellomledere den teoretiske og praktiske tryggheten som kreves for å produsere gode resultater. Kurset er blanding av teori og praktiske oppgaver.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.
Vi tilbyr årsenhet i markedsføring og salg som nettstudie. Årsenhet i markedsføring og salg gir deg mulighet til å styrke din faglige kompetanse slik at du forstår strukturene og prosessene som inngår i en moderne salgs- og markedsføringsavdeling.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsledelse. Kurset vil lære deg om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, utvikling av salgsstrategi og å lede og evaluere en salgsstyrke.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.