Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg for bedrifter. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og presentasjonsteknikk med videoopptak for bedrifter. Kurset er delt i kommunikasjon med mental trening, kommunikasjon, kroppsspråk halve dagen og presentasjonsteknikk med teori og praksis resten av dagen.
Vi tilbyr praktisk lederkurs for salgsledere for bedrifter. Kurset gir salgsledere og mellomledere den teoretiske og praktiske tryggheten som kreves for å produsere gode resultater. Kurset er blanding av teori og praktiske oppgaver.
Vi tilbyr nettbasert studie om bærekraftig reiseliv. Dette emnet gransker bærekraftig utvikling i reiselivssammenheng, og vi ser på hvordan kravet om bærekraft i stadig større grad påvirker planlegging og gjennomføring av all reiselivsvirksomhet.
Vi tilbyr nettbasert kurs om bærekraftig reiseliv. Dette kurset gransker bærekraftig utvikling i reiselivssammenheng, og vi ser på hvordan kravet om bærekraft i stadig større grad påvirker planlegging og gjennomføring av all reiselivsvirksomhet.
Vi tilbyr nettbasert studie om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert kurs om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert studie om digital markedsføring. Dette kurset består av pakkene Google, SoMe og Webutvikling. Google - digital markedsføring, er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Vi tilbyr nettbasert studie om google - digital markedsføring. Google har en rekke verktøy som er helt sentrale i arbeidet med digital markedsføring. I dette kurset lærer du hvordan noen av de viktigste av disse brukes.
Vi tilbyr nettbasert studie i opplevelsesutvikling. Produktutvikling innen reiselivet dreier seg i stor grad om å skape unike og positive opplevelser for den tilreisende, og i dette emnet ser vi på metoder og modeller som brukes i dette arbeidet.
Vi tilbyr nettbasert kurs i opplevelsesutvikling. Produktutvikling innen reiselivet dreier seg i stor grad om å skape unike og positive opplevelser for den tilreisende, og i dette kurset ser vi på metoder og modeller som brukes i dette arbeidet.
Vi tilbyr nettbasert studie i reiselivsgeografi. Geografikunnskap, både på nasjonalt og internasjonalt nivå, er essensielt for alle som skal arbeide med reiseliv, enten det gjelder utvikling av nye reiselivsprodukter, eller kommunikasjon med turister og forretningsforbindelser.
Vi tilbyr nettbasert kurs i reiselivsgeografi. Geografikunnskap, både på nasjonalt og internasjonalt nivå er essensielt for alle som skal arbeide med reiseliv, enten det gjelder utvikling av nye reiselivsprodukter, eller kommunikasjon med turister og forretningsforbindelser.
Drømmer du om en karriere der positive reiseopplevelser står i fokus og der hele verden er din arbeidsplass? Reiselivskoordinator gir deg kompetanse som gjør deg attraktiv for det nye reiselivet.
Vi tilbyr nettkurs om reiselivsmarkedsføring. Markedsføring regnes i dag som en av de viktigste funksjonene i velfungerende virksomheter. Emnet tar for seg de viktigste modellene og virkemidlene fra markedsføringsfaget, og ser på hvordan disse kan brukes i reiselivsbedrifter og destinasjonsselskap.
Vi tilbyr nettbasert studie om reiselivsproduktet. Reiselivsproduktet gir en grundig innføring i hva reiselivsfaget går ut på og introduserer de mest grunnleggende konseptene og teoriene på området.
Vi tilbyr nettbasert kurs om reiselivsproduktet. Reiselivsproduktet gir en grundig innføring i hva reiselivsfaget går ut på og introduserer de mest grunnleggende konseptene og teoriene på området.
Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.
Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.
Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.
Vi tilbyr nettbasert studie om SoMe - digital markedsføring. SoMe - digital markedsføring er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære hvordan man kan benytte sosiale medier i markedsføringsarbeidet.
Vi tilbyr nettbasert studie i webutvikling - digital markedsføring. Websiden er gjerne hjertet i enhver virksomhets digitale markedsføringsstrategi, og i dette kurset lærer du hvordan du raskt og enkelt kan etablere en attraktiv og synlig tilstedeværelse på nettet.
Vi tilbyr kurs/foredrag i presentasjonsteknikk. Budskapet skal ikke bare ut, det skal også inn. I dette kurset jobber du med hvordan du formidler budskapet. Du får et verktøy for å trene på din egen presentasjon og til å analysere andres.
Du presenterer i møterommet, på webinaret, i videomøter, i paneldebatten, på scenen, når du pitcher, når du underviser, når du vil overbevise - vi presenterer til hverdags og til fest. Hva ville skjedd om du trente strukturert på måten du fremfører på?
Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende personer i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kjennskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kunnskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende kunder i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
Kurset vil motivere og inspirere til å ta i bruk SuperOffice CRM. Nye brukere vil komme raskt i gang etter dette kurset og en eksisterende bruker vil se nye muligheter med bruk av løsningen. Resultatet vil bli bedre utnyttelse av CRM.
Dette kurset har som formål å ta i bruk informasjonen som ligger lagret i CRM systemet. Fokus vil være på funksjonene utvalg og dashbord.
Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
CRM Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Gir ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og tilpasninger av deres Serviceløsning. Man får en dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.