Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Har du vært i et møte hvor du ikke sa fra om noe viktig du hadde på hjertet? Når var siste gang du lurte på noe, men lot være å spørre? Eller kanskje var du uenig i noe, men unnlot å påpeke det. Kanskje fordi du var redd for å dumme deg ut?
Vi tilbyr kurs i lederskolen - kunsten å lykkes som leder som e-læring. Hva kan du som er ny som leder arbeide med for å bli trygg i din rolle som leder? Og hva kan du som allerede er leder arbeide med for å bli en stadig bedre leder?
Vi tilbyr digitalt kurs i NS-EN ISO 56002 - Innovasjonsledelse. Bedrifter som lykkes over tid med innovasjoner, har ofte god orden og struktur. Standarden for innovasjonsledelse, ISO 56002, er til god hjelp for virksomheter som ønsker å jobbe systematisk med ledelse av innovasjonsprosesser.
Vi tilbyr kurs om lede virtuelt som e-læring. De virtuelle øktene gir deltakerne en meget engasjerende opplevelse som inkluderer instruksjon, tilbakemeldinger, refleksjons- og gruppeoppgaver og trene på disse nye ferdighetene i en trygg treningssetting.
Den største personlige lærdommen av å skrive en bok om juks og bedrag, fant Bår Stenvik da han forsto hvor gjennomsyret verden er av selvbedrag.
Vi tilbyr webinar om ledergruppen - samhandling og utvikling. Kurset gir deg en rekke malverktøy for effektivisering av teamarbeidet, og fokuserer på hvordan en kan bygge gode ledergrupper og hva som er viktig for å få disse til å fungere i henhold til forventningene.
Vi tilbyr kurs om møteledelse, møteteknikk og møtestruktur som webinar. Et spesialkurs for deg som er leder, skal lede andre i møter, i team, i styrerom eller på generalforsamlinger, årsmøter etc.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.