Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 Kvalitetssystemer - Kvalifisering og oppfølging av leverandører. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger tolkning og praktisk implementering av kravene. Kurset blir avholdt på Teams eller Zoom.
Vi tilbyr videregående nettkurs i tilbudsevaluering - fordypning i evalueringsmetoder. I dagliglivet sammenlignes to tilbud ved å holde deres styrker og svakheter opp mot hverandre. Slik finner man sjelden det beste tilbudet i offentlige anskaffelser.
Vi tilbyr nettbasert grunnkurs i innkjøp for innkjøpere i privat næringsliv. Få bedre kjennskap til din rolle som innkjøper og dens betydning i din bedrift. Bli en tryggere innkjøper, fra behovsavklaring til kontraktsinngåelse.
For mange knytter det seg fortsatt utfordringer til bruk av statens standardavtaler. Målet med dette kurset er å gi deg nøkkelen til å foreta et korrekt valg av SSA-kontraktstype, uten å måtte lese gjennom hele porteføljen av maler. På denne måten effektiviserer du innkjøpsprosessen.
Vi tilbyr nettkurs i SOA Bærekraft - sertifisering i offentlig anskaffelser. Med dette kurset får du en praktisk gjennomgang av hvilke regler du som innkjøper kan benytte for å stille krav om miljø- og samfunnshensyn i kommende anskaffelser.
Vi tilbyr nettkurs om tilbudsevaluering - praktisk bruk av evalueringsmodeller. Hvor går grensen mellom rettslige krav og innkjøpsfaglig skjønn? De fleste tvister innen offentlige anskaffelser omhandler tilbudsevaluering.
Vi tilbyr kurs om innføring i transport og spedisjon som nettkurs. Et must for alle nye medarbeidere og andre som ønsker innføring i en allsidig bransje. Dette nettbaserte kurset tar for seg mange temaer og gir grunnleggende kunnskap om bransjens mange arbeidsområder.
I kurset gjennomgår vi regler knyttet til det ansvaret logistikkbedriften har for feil som oppstår, og også forholdet til forsikringsavtaler. Kurset er praktisk rettet og viser beste praksis og hvordan best løse en reklamasjon/”claim”-sak.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr nettstudiet Fagbrev logistikk for praksiskandidater. Jobber du med logistikkarbeid, men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta Fagbrev logistikk for praksiskandidater.
Vi tilbyr fagbrev i gjenvinningsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du erfaring med å håndtering og forvaltning av avfall, løsøre, stoffer som skal kasseres? Jobber du ved avfallsstasjoner eller anlegg der avfall mottas, behandles, gjenvinnes, forvaltes etter gjeldende regelverk.
Vi tilbyr fagbrev i logistikkfaget - teori til fagprøven som nettkurs. Jobber du med å lagre, flytte eller klargjøre varer for forsendelse internt eller eksternt? Er du ansatt ved en terminal der vareflyt er viktig for at kunder, leverandører og bedrifter får varer til avtalt tid?
Vi tilbyr fagbrev i logistikkfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Jobber du med å lagre, flytte eller klargjøre varer for forsendelse internt eller eksternt? Er du ansatt ved en terminal der vareflyt er viktig for at kunder, leverandører og bedrifter får varer til avtalt tid?
Vi tilbyr kurs om yrkesnorsk for logistikkfaget som virtuelt klasserom. Yrkesnorsk er et norskkurs som fokuserer på språket og ordforrådet du trenger i ditt yrke. Målet med kurset er at du skal lære mer norsk, og få bedre forståelse for ord og uttrykk som brukes i din bransje.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr grunnkurs i anskaffelsesregelverket - offentlige anskaffelser som nettundervisning. Hensikten med kurset er å gi basis opplæring og grunnleggende forståelse av Anskaffelsesregelverket og når dette kommer til anvendelse.