Service og kundebehandlingskurs i Osen

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Fra service til kundeopplevelse - online

Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 6.995 kr

Kurs i butikksalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Butikksalg skiller seg ofte ut fra annet salg på mange måter, det er ofte mange arbeidsoppgaver utenom salget, det er vanskeligere å holde fokus på å selge til hver kunde, det kan være mange kunder samtidig og mange andre ting.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i møtebooking - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i møtebooking - online

Vi tilbyr online-kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 timer 980 kr

Kurs i telefonsalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt. Telefonsalg skiller seg ut fra vanlig salg med større krav til antall kundekontakter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Fagbrev service og administrasjonsmedarbeider intensiv nettstudie

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20.01.2025 (+2) 1 semester (1 kveld pr uke)20.01.2025 (+2) 21.900 kr

Halvdagskurs i kommunikasjon og samarbeid for ansatte

Effektiv kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til et vellykket team. Vårt kurs i kommunikasjon og samarbeid gir de ansatte en dypere forståelse av kommunikasjonsdynamikk og lærer dem teknikker for å forbedre samarbeidet på arbeidsplassen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 4 time Be om pris kr

Halvdagskurs i salgsteknikk

Å mestre kunsten å selge er en kritisk ferdighet i mange jobber og bransjer. Uansett om du er ny i salgsverdenen, eller en erfaren veteran som ønsker å finpusse ferdighetene dine, tilbyr våre salgsteknikkkurs det du trenger for å lykkes.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Be om pris kr

Hvordan gi god service - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Kundebehandling i særklasse - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Din dialog med kunde og kollegaer - nettkurs

Vi tilbyr kurs i din dialog med kunde og kollegaer som nettkurs. Vi setter fokus på det interne samarbeidet på kontoret og samhandlingen med kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 timer fra 1.000 kr

Hvordan bli kundens støttespiller - nettkurs

Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer fra 1.000 kr

Servicelederskap - webinar

Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1.099 kr

Booking av kundemøter - Bedriftsinternt

Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager Ta kontakt kr

E-læring for både salg, kundesenter, onboarding og kundedialog

Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Ta kontakt kr

<< Forrige side  |  1 2 3   |  Neste side >>