I denne kategorien finner du kurs og opplæring innen denne ?livsviktige? kunsten salg. Mange virksomheter regner alle sine ansatte som selgere, enten de er selgere av et konkret produkt eller de rett og slett bare er med på å ?selge? eller lage god stemning rundt, i, eller om bedriften. Det er mange måter å lære seg salg på, som for eksempel ved å pugge salgsteknikker og formularer eller ved å tilnærme seg en mer praktisk eller abstrakt tilnærming med motivasjonskurs eller selvprogrammeringskurs. Det finnes like mange forskjellige salgsteknikker som det finnes selgere. Men et kurs kan hjelpe med å få ut det beste ut av hver enkelt. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kurs i forhandlingsteknikk. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner et salgskurs som passer deg.
Vi tilbyr kurs om praktisk forhandlingsteknikk for bedrifter. Hvordan håndtere utfordrende forhandlinger? Hvordan fremstå som profesjonell forhandler? Hvordan vinne forhandlinger? Kursdeltakere får læring som kan brukes i svært mange sammenhenger.
Vi tilbyr salgskurs om mot og motivasjon. Det som oftest svikter hos selgeren, er motet. Dette gjelder både blant de som er nye i faget og de som har vært på utallige kurs. Man våger ikke kontakte kunden, bli kjent, takle innvendinger og å close salget.
Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.
Vi tilbyr salgskurs del 1 - Salgsstrategi og salgsteknikker. Formål med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 2 - Bygg opp salget trinn for trinn. Formålet med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 3 - Closing. Under dette kurset konsentrer vi oss om mange forskjellige closingteknikker og motargumenter. Kursformen er blanding av teori og workshop.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget. Ved å delta på eksamensforberedende kurs hos Norsk Fagutdanning vil du gjennomføre teoretisk eksamen som praksiskandidat før oppmelding til fagprøven. Salgsfaget er en komprimert utdanning og tar for seg to hovedområder: salgsforberedelse og, salg og oppfølging.
In this course, you will learn about S4550 Cross-Functional Customizing in SAP S/4HANA Materials Management
We provide online course about S4605 sales processing in SAP S/4HANA sales. This course is ideal for persons requiring detailed knowledge about customizing of sales processes and basic functions.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med vindusutstillinger. I dette nyttige kurset lærer du deg hvordan lage vindusutstillinger som øker salget! Du lærer om komposisjon, fargevalg, belysning og mye annet som kan være lurt å tenke på for å skape salgsutløsende vindusutstillinger.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.