Vi tilbyr utdanning til fagbrev salg og service VG3 - nettstudie m/samlinger. Det er mulighet til å søke studieplass hele året. Dette skyldes at forelesningene følger årshjulet vårt, som gjør at temaene kommer på nytt. I tillegg tar vi opp alle forelesninger og legger de på nettskolen.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev salgsmedarbeider som nettstudie. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Skal du ta privatisteksamen i salgsfaget? Er det lenge siden du sist skrev en eksamen? Dette er kurs for deg som skal ta eksamen som privatist i salgsfaget. Du kan kjøpe hele kurset eller enkeltmoduler. Dette kurset er modulen EKSAMENSTRENING
Hos oss kan du ta fagbrev i salgsfaget som videokurs – gjennomfør hvor du vil og når du vil. Kurset inneholder alle kompetansemål for salgsfaget Vg3, er tilpasset deg som er praksiskandidat og er rettet mot teorieksamen.
Dette kurset er for deg som har fullført og bestått den teoretiske privatisteksamen i salgsfaget. Kurset er rette mot selve FAGPRØVEN I SALGSFAGET.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget som nettbasert studium med veiledning. Ved å delta på eksamensforberedende kurs hos Norsk Fagutdanning vil du gjennomføre teoretisk eksamen som praksiskandidat før oppmelding til fagprøven.
Ønsker du å formalisere din salgskompetanse? Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - på nett til markedets laveste pris! Har du minimum 5 års erfaring innen salg, men mangler utdanning innen faget? Da er veien til en formell fagutdanning kort. Det du mangler er teoridelen og en praktisk fagprøve.
Vi tilbyr e-læringskurs som salgsmedarbeider. Kurset salgsmedarbeider er et nytt og spennende opplæringstilbud innen service- og varehandelsbransjen. Kurset har som målsetting og gi deg grunnleggende kompetanse innen fagområdet salg og service.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.