I kategorien markedsføring finner du kurs og opplæring i hvordan en virksomhet best mulig skal bli i stand til å selge sine produkter og tjenester i sitt definerte marked. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egne kategorier for kurs i Internettmarkedsføring, Søkemotoroptimalisering og Webkommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Forbrukertilsynet slår kraftig ned på markedsføring som bryter med loven og en risikerer både overtredelsesgebyr og tvangsmulkt. Hvordan kan du sikre at din reklamekampanje er i tråd med loven? Lisa og Cathrine lærer deg de de viktigste prinsippene for lovlige reklamekampanjer og markedsføring.
Vi tilbyr kurs i slik synliggjør du effekten av markedsføring. Dette kurset lærer deg å måle og synliggjøre effekten dine markedsinvesteringer har på salg og øvrige KPIer ved hjelp av å knytte sammen ulike datakilder.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert markedsføringsassistent som onlinekurs. En markedsføringsassistent må være grundig, kreativ og trives med å kommunisere både internt og eksternt.
Du skal ikke bli akterutseilt, men lære suksessmodeller fra de beste markedsførerne i verden - Testet ut i det norske markedet.
Velkommen til markedsføringskurs med Anne Gaathaug! Anne Gaathaug har bred erfaring fra forlagsbransjen hvor hun har hatt sentrale jobber både på salg– og markedssiden og som forlegger.
Vi tilbyr online undervisning i matematikk, naturfag, fysikk, kjemi, mikroøkonomi, statistikk, mekanikk, fasthetslære, kalkulus 1 og 2, hydromekanikk, biomekanikk, termodynamikk og medikamentregning på alle nivåer. Undervisningen er direkte online / støtte streamer og gjort tilgengelig på internett.
En rørlegger i Oslo kan hjelpe deg med å løse ethvert rørrelatert problem du måtte ha. De kan installere, reparere og vedlikeholde rørsystemer for vann, avløp og gass, og kan også hjelpe deg med å finne riktig utstyr og materialer for ditt hjem eller bedrift. Rørleggerne i Oslo er kjent for å være p
På dette kurset lærer du hvordan du kan fremme bedriftens identitet gjennom bevisste og strategiske valg av farger, materialer, møbler og innredning.