Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr e-læringskurs som salgsmedarbeider. Kurset salgsmedarbeider er et nytt og spennende opplæringstilbud innen service- og varehandelsbransjen. Kurset har som målsetting og gi deg grunnleggende kompetanse innen fagområdet salg og service.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 presentasjons tips fra Oscar. Hemmeligheten bak en god presentasjon! Ønsker du å mestre kunsten å holde foredrag med selvtillit? Ta dine presentasjoner til et nytt nivå med fokus på pust, stemme og taletempo!
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - avspenning, pust og stemmeøvelser. Stemmeoppvarming. Det er lurt om du ønsker være godt forberedt når du skal formidle ditt gode budskap med omverden.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 timer stemmestyling. Snakker du anspent og presset? Det kommer mest sannsynlig av at du henter energien din til tale i brystkassen din. Du snakker med grunn pust.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 timer trening Oscar mini. Ord, stemmebruk, kroppsspråk, artikulasjon og rytme. Om du ønsker bevege folk følelsesmessig er det viktig å være bevisst at stemmebruk og kroppsspråk er en viktig del av din kommunikasjon.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 16 timer trening Oscar premium. Gå fra god til proff foredragsholder. Underviser du eller holder du foredrag, presentasjoner , lager du onlinekurs eller youtubevideoer?
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 5 timer stemme bruk.Få det beste ut av din stemme Da er dette kurset for deg. Enten du underviser, er foredragsholder, møteleder, har podcast eller driver en youtubekanal.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 7 moduler. Har du lyst til å kjenne deg trygg og engasjerende foran publikum?" Da er dette onlinekurset for deg:Bli en bedre formidler med OSKAR - metoden
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - stemmestyring og tydelig tale. Snakker du høyt nok ? Det må være forskjell på stemmestyrken på kjøkkenet og den du bruker til et publikum. Opplever du det vanskelig å snakke høyt over tid? Har du lyst til å ta litt mer plass?
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - stemmetrening for lærere. Det kan være utfordrende å bruke stemmen i undervisning dagen lang med 20-30 elever i et stort klasserom som kanskje i tillegg har dårlig akustikk.
Vi tilbyr online undervisning i matematikk, naturfag, fysikk, kjemi, mikroøkonomi, statistikk, mekanikk, fasthetslære, kalkulus 1 og 2, hydromekanikk, biomekanikk, termodynamikk og medikamentregning på alle nivåer. Undervisningen er direkte online / støtte streamer og gjort tilgengelig på internett.
Vi tilbyr intensivkurs om digital markedsføring for bedrifter. Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring med høy faglig kvalitet. Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå? I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner.
Vi tilbyr kurspakke om digital markedsføring som webinar. På kurset i digital markedsføring skal du lære å engasjere kundene dine, lage godt innhold, optimalisere nettsidene for søk på nett, samt bruke google analytics for analyse av trafikken på nettstedet ditt.
Vi tilbyr kurs om Google Ads for bedrifter. Lær deg hvordan du effektivt bruker Google Ads for å få flere kunder på nett og hvordan ditt firma kan vokse. Vi starter med det grunnleggende og gir deg en solid innføring i hvordan Google Ads er bygget opp og hvordan det fungerer.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kurs om sosiale medier og innholdsmarkedsføring som webinar. Lær hvordan du skal engasjere leserne på Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube og Snapchat. Du kan sjelden være like god overalt hele tiden.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk for bedrifter. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Ønsker du å formalisere din salgskompetanse? Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - på nett til markedets laveste pris! Har du minimum 5 års erfaring innen salg, men mangler utdanning innen faget? Da er veien til en formell fagutdanning kort. Det du mangler er teoridelen og en praktisk fagprøve.
Forbrukertilsynet slår kraftig ned på markedsføring som bryter med loven og en risikerer både overtredelsesgebyr og tvangsmulkt. Hvordan kan du sikre at din reklamekampanje er i tråd med loven? Lisa og Cathrine lærer deg de de viktigste prinsippene for lovlige reklamekampanjer og markedsføring.
Vi tilbyr kurs i slik synliggjør du effekten av markedsføring. Dette kurset lærer deg å måle og synliggjøre effekten dine markedsinvesteringer har på salg og øvrige KPIer ved hjelp av å knytte sammen ulike datakilder.
Netthandel er handel av produkter eller tjenester gjennom elektroniske nettsystemer. Netthandelen er høyere enn noen gang og står for all vekst i norsk handel. Riktig dokumentasjon og bokføring av netthandel blir derfor stadig viktigere.
Vi tilbyr kurs i din dialog med kunde og kollegaer som nettkurs. Vi setter fokus på det interne samarbeidet på kontoret og samhandlingen med kunden.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.