Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr e-læringskurs som salgsmedarbeider. Kurset salgsmedarbeider er et nytt og spennende opplæringstilbud innen service- og varehandelsbransjen. Kurset har som målsetting og gi deg grunnleggende kompetanse innen fagområdet salg og service.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev salgsmedarbeider som nettstudie. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Vi tilbyr nettkurs om boligutvikling: Fra tomtekjøp og regulering til salg og overtakelse. Denne modulserien tar for seg veien fra anskaffelse av eiendom, regulering av eiendommen og oppføring av boliger, til salg og overtakelse av bygget. Innholdet tar utgangspunkt i et mellomstort boligprosjekt.
Vi tilbyr kurs om kunde- og kontraktsforståelse som live streaming. Programinnholdet gir deg den nødvendige kunnskapen og ferdighetene om sømløse kundereiser med fokus på leietakerforståelse og servicekvalitet.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr foredrag om salg. Hvordan skape flest ja-dager i salget - Hvordan få de gode resultatene - Si det så det selger - Når det er viktig for deg å få dine kollegaer / ansatte med på en idé, en tanke eller en visjon - Tenker du på at du er en selger.
Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Undervisningen er hele tiden aktiv og engasjerende. Det arbeides med ulike praktiske case og øvelser. Teori bakes inn som en del av veiledning og tilbakemelding.
Vi tilbyr formidlingscoaching for bedrifter. Presentasjons- og formidlingsteknikk - personlig veiledning. Hvor dyktig ønsker du å bli til å formidle? Det er ingen kunst å være middelmådig.
Du ønsker å satse på en karriere innen motebransjen eller varehandel, men du får ikke jobb? Kanskje du heller ikke kommer på intervju fordi du mangler erfaring og kompetanse? Da har vi veldig gode nyheter til deg! Vi skal lære deg alt du trenger av kompetanse, for å kunne jobbe som motekonsulent.
Kunnskap om kalkulasjon og prissetting er grunnleggende og avgjørende for lønnsomhet og overlevelse for enhver bedrift. Kurset gir kunnskap om hvordan du kan beregne priser på et opphold eller arrangementer, slik at du oppnår lønnsomhet og tjener penger på det du tilbyr.
Reiseleder er et av kursene på Reiselivsskolen. Kurset gir en praktisk innføring i de fleste oppgavene reiseledere kommer bort i og inneholder mange gode råd og tips for deg som vil bli reiseleder. Reiseledere sørger for at kundene får en god reise. De leder aktiviteter og utflukter, fo
Hvis du har planer for reiselivssatsing i eller ved vernede områder, bør du ta dette nettkurset. Det skal gjøre deg i stand til å utarbeide en egen forretningsplan for en reiselivssatsing.
Reiselivsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli Reiselivsmedarbeider.
Tilgjengelighet og gode opplevelser er viktige for alle i reiselivs- og opplevelsesbedrifter. Innføringskurset i universell utforming gir reiselivs- og opplevelsesbedrifter kompetanse til: kvalitetsheving, økt markedspotensial, økt konkurransekraft, bærekraftig utvikling og gode opplevelser.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.