Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
ANFO Effekt har engasjert hele bransjen siden 2012. Målet er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.
Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!
La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg tipsene du trenger for å hevde deg i årets ANFO Effekt. Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra fjorårets konkurranse.
Programmet er som vanlig en kombinasjon av fag, inspirasjon og case fra aktører som andre kan lære og bli inspirert av. Selvsagt lager vi en slik dag ut fra det vi vet våre medlemmer er spesielt opptatt av.
På Loyalty Day 2024 skal vi gå dypt ned i analysene og innsiktene fra selve effektene av lojalitetsprogrammer og 1-1-kommunikasjon! Loyalty Day gir deg både faglig påfyll, i tillegg til å være en møteplass for Nordens beste fagfolk innenfor loyalty og CRM.
hold av datoen, info kommer!
ANFO-skolen Ansvarlig Markedsføring og Personvern er en skole over to dager med etterfølgende eksamen og sertifisering i regi av ANFO. Skolen vil ha fokus på datadrevet og direkte markedsføring som ligger i handlingsrommet mellom reglene om markedsføring og personvern.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Et kurs i sceneformidling, presentasjonsteknikk og kroppsbevissthet.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk. Forhandlingsteknikk handler om metoder og verktøy som gjør deg bedre rustet til å oppnå målet du har satt deg for forhandlingene. En ting er sikkert – de aller fleste av oss kan bli bedre på å forhandle!
Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.
Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr Lean Construction kurs inkl Lean Gult Belte Sertifisering. Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr Lean Prosjektering (VDC). Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr talekurs for vettskremte - et kurs i presentasjonsteknikk. Målsettingen er å bygge selvtillit ved å lære å ta ordet i forsamlinger, uten frykt. Du lærer å være mer tilstede under fremføringer, og opplever at det er du som tar kontroll over kroppen.
Fang oppmerksomheten med liv og bevegelse i stillbildene. Bruker du stillbilder i poster på sosiale medier, i markedsføring, i presentasjoner, i videoer, etc. og synes de er litt kjedelige? Vil du gjerne ha mer "liv" i dem? Mangler du interessante video-opptak?
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget. Ved å delta på eksamensforberedende kurs hos Norsk Fagutdanning vil du gjennomføre teoretisk eksamen som praksiskandidat før oppmelding til fagprøven. Salgsfaget er en komprimert utdanning og tar for seg to hovedområder: salgsforberedelse og, salg og oppfølging.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende avtalerett. Hver eneste dag oppstår det uenigheter og konflikter i næringslivet i forbindelse med avtaleinngåelser, som fører til at bedrifter ikke får avtalt betaling for tjenester eller varer som de yter til sine kunder.