Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr innkjøpskolen som onlinekurs (forhåndsinnspilt). Lær praktiske verktøy og metoder som gjør at du umiddelbart forbedrer dine innkjøp. Du lærer grunnprinsipper og markedsarbeidet relatert til innkjøp.
Vi tilbyr onlinekurs om innkjøpsskolen med prep-kurs i offentlige anskaffelser (SOA Basis). Ta skolen for innkjøpere og lær å gjennomføre anskaffelser etter beste praksis. Kurset er basert på fagplanen SOA Basis fra DFØ. Etter endt kurs kan du ta sertifiseringstesten hos Norsk Test.
Vi tilbyr online Prep-kurs i offentlige anskaffelser (SOA Basis). Bli kjent med regelverket og vit hvordan du gjennomfører innkjøp i henhold til lover og regler. Kurset er basert på fagplanen SOA Basis fra DFØ. Når alle moduler er bestått får man tilgang til SOA Basis sertifiseringstest.
Vi tilbyr grunnkurs i materialsertifikater for bedrifter. Er du materialkoordinatorer, innkjøper eller ikke-teknisk personell og syns det er vanskelig å lese materialsertifikater? Da bør du melde deg på dette kurset.
Vi tilbyr nettstudiet Fagbrev logistikk for praksiskandidater. Jobber du med logistikkarbeid, men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta Fagbrev logistikk for praksiskandidater.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr kurs om innføring i transport og spedisjon som nettkurs. Et must for alle nye medarbeidere og andre som ønsker innføring i en allsidig bransje. Dette nettbaserte kurset tar for seg mange temaer og gir grunnleggende kunnskap om bransjens mange arbeidsområder.
I kurset gjennomgår vi regler knyttet til det ansvaret logistikkbedriften har for feil som oppstår, og også forholdet til forsikringsavtaler. Kurset er praktisk rettet og viser beste praksis og hvordan best løse en reklamasjon/”claim”-sak.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr utdanning som innkjøpsassistent - onlinekurs. Å jobbe som innkjøpsassistent betyr ofte at du har mange baller i lufta samtidig og kan være en del av flere av bedriftens forretningsområder. Det er ofte like viktig å kunne ta raske beslutninger som det er å følge bedriftens innkjøpsstrategi.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert i offentlig anskaffelser som onlinekurs. Som offentlig anskaffer har du en veldig viktig rolle. Du vil jobbe med strategiske innkjøp, sørge for at lover og regler overholdes og forhandle pris og leverandørvilkår.
Vi tilbyr nettkurs om kjøpsretten - en innføring. I dette kurset får du innsikt i reglene for kjøp, herunder om forsinkelse og mangel. I dette kurset omhandler vi reglene for kjøp. Vi ser at det fins flere ulike lover på kjøpsområdet.